so inlove!

Ostatnio poczułam wielką tęsknotę do wiosny i na myśl o niej, od razu naszło mnie na pastele. Z racji, że pogoda jest bardzo zróżnicowana, ale ogólnie możną tę zimę nazwać zimo-wiosną, skusiłam się na zestaw w tych klimatach. Jak dla mnie - zdecydowanie rządzą i przodują w nim dwie perełki, którymi są buty i płaszcz. W tym temacie mogę napisać tylko jedno: MIŁOŚĆ! :) A jak już o miłości mowa, to zestaw ten chyba fajnie by się spisał na jakąś walentynkową kolację z ukochanym. Rozważę go pod kątem tej okazji, a przynajmniej buty i płaszcz... :)

płaszcz - tutaj (klik)


21 komentarzy:

  1. Buty są świetne! Nie dziwię się, że się w nich zakochałaś. A co do płaszcza - mam taki sam i należy do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne masz te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu piękna stylizacja;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ten płaszcz będzie mój choć by nie wiem co!!! Buty są zajebiste, mega, boskie!! Teeeż chcę takie !! :( najlepsza stylówa w tym roku!! Pięknie!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, płaszczyk i szpilki sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz wspaniale, wszystko jest w tej stylizacji świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk przepiękny, zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Kochana, jak Ty przepięknie wyglądasz! :) Cudny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw a buty cudne. Też czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała stylizacja pięknie się prezentuje,a szpilki obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, stylizacja piękna. Zastanawiam sie nad kupnem tego plaszczyka, Tylko czy nadaje się on na cieplejsze zimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nadaje się on głównie na wiosnę/jesień, ewentualnie na takie ciepłe "zimowe" dni, czyli chociaż +5 stopni :)

      Usuń
  12. Kochana pięknie Ci w różu! też czekam na ten płaszczyk:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. W butach się zakochałam <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten płaszcz!!! Uwielbiam pastele! Właśnie wrzuciłam posta z podobnym ale w kolorze kurczaka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz uroczy i ciekawe szpilki;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy kolor włosków ?😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale to już dawno, przed świętami je zrobiłam :)

      Usuń
  17. Twój blog jest naprawdę jednym z najlepszych blogow w Polsce ;)Szpileczki płaszczyk są boskieeee;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl