black and red

Dzisiejszy proponowany przeze mnie zestaw jest tym, który należy do dość prostych, zwyczajnych i nieskomplikowanych kolorystycznie. To, co dodaje mu 'tego czegoś' to przepięknie zdobiona na plecach bluzka oraz idealna ramoneska ze złotymi ćwiekami. Zarówno bluzką jak i ramoneską jestem totalnie zachwycona, uwielbiam rzeczy, których urok tkwi w szczegółach/dopracowanym wykończeniu, a tym dwóm przedmiotom z całą pewnością nie można tego odmówić. Mam nadzieję, że Wam również ten nieprzekombinowany zestaw przypadnie do gustu. :)

ramoneska - tutaj (klik)
bluzka - tutaj (klik)
torebka - i-torebki (klik)
buty - Centro

27 komentarzy:

  1. Bluzka piękna <3 Świetne połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :) Można zapytać gdzie kupiłaś spodnie, bo leżą super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) spodnie kupiłam już ponad 2 lata temu w małym butiku typu 'no name'... :)

      Usuń
  3. Ślicznie, no cudownie wręcz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak ramoneska. Świetnie ją zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, prosta, ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czerwony! swietnie wyglada w ostrym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz ;) Tył koszulki robi wrażenie ;) zakochałam się w Twoich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jest ta bluzeczka;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. łał dziś trochę z pazurem;)

    podoba mi się;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki masz telefon? Widzialam na insta ze samsung ale moglabys powiedziec jaki model? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsung Galaxy s3, ale obecnie jestem własnie w trakcie zmiany telefonu ;)

      Usuń
  11. Genialna koszulka!! :)
    Zjawiskowo wyglądasz :)

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz a bluzeczka oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, bardzo ciekawa torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten outfit trafia w mój gust w 100 procentach !;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze! Niby prosto ale dzięki tej ozdobie na plecach jest seksi! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna ta bluzeczka :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze Ci w czerwieni świetny set!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl