brown&khaki

Brąz to dość rzadko spotykany w mojej szafie kolor. Ta kurtka to chyba moje pierwsze okrycie wierzchnie właśnie w tym kolorze. Co mnie przekonało? Zdecydowanie materiał! Imitacja zamszu to mój hit na nadchodzącą wiosnę. Poniższy zestaw 'skleiłam' na podstawie kolorów. Podoba mi się połączenie brązu z oliwką i bielą. Dobrze się w nim czuję i chyba widać to po zdjęciach. Zapraszam do obejrzenia - nie brak na nich uśmiechu. :)))

kurtka - tutaj (klik)
koszula - Stradivarius
spodnie - JONA
buty - Reebok
naszyjnik, zegarek - Katherine.pl


23 komentarze:

  1. świetny zestaw, bardzo mi się podoba ! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są cudowne, chciałabym je mieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz już długie włosy! ;)
    Zestaw idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, kocham takie outfity, a Tobie on idealnie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o, moje ulubione kolory! :)

    Zieleń + brąz i biel zawsze na propsie! : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kurteczka! Uwielbiam zestawienie bieli z karmelem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie się prezentujesz! Lubię takie looki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo fajna, jednak ja wolę ciebie w eleganckich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamsz czyli must have tej wiosny! super;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne spodnie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz!!! Cała promienna:) A kurteczka faktycznie świetna, to mocniejszy trend w nadchodzącym sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie, mają genialny krój i kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. co tu dużo pisać wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze wszystko łączysz ze smakiem i z wyczuciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie, cała stylizacja mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj kurtka jest wspaniała, pięknie w niej wyglądasz! No i Reeboki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w kolorach ziemi! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl