hello spring!

Ahhh pogoda za oknem taka cudowna! Zaczyna się czas, kiedy zwyczajnie CHCE się przebywać na świeżym powietrzu, nawet bez celu... Zaczyna się też czas, kiedy robienie zdjęć na bloga staje się baaaardzo przyjemne (w 101%!), nie trzeba już po powrocie do domu na gwałt zaparzać herbaty, aby jakoś się rozgrzać. Mimo że to lato jest bezapelacyjnie moją ulubioną porą roku, to chyba jestem skłonna stwierdzić, że to właśnie początek wiosny jest najpiękniejszym czasem. Cieszmy się nim, stawiajmy sobie nowe cele, wyższe poprzeczki... po prostu działajmy i róbmy wszystko, co zbliży nas do szczęścia. :)))

płaszcz - tutaj (klik)
bluzka - VintaValu (klik)
spodnie - JONA (klik)
buty - Lubiebuty (klik)



22 komentarze:

  1. U każdego wiosna, a od środy zapowiadają ochłodzenie :( Wyglądasz pięknie, dziewczęco, świeżo i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się żakiecik <3

    __________________________
    must have season
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :)
    A co to za pomadka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że Twój piesek też lubi wchodzić w kadr tak jak mój :D
    Jaki Ty masz śliczny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super, płaszczyk skradł moje serce :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ile ważysz i ile masz wzrostu ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten czas!:) Zastanawiałam się nad tym płaszczykiem i teraz widzę, że jest świetny, zatem chyba go przytulę ;)
    Świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy to jest Twój kolor :) Płaszcz jest cudny. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. Matuuulo, jak ten róż do Ciebie pasuje...! Ślicznie wyglądasz w takim zestawieniu kolorystycznym. Dodatkowo jesteś piękną dziewczyną dlatego nie ma się co dziwić. Całość bardzo na PLUS!
    Miłego dzionka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie wiosna była tylko w weekend, a od wczoraj zimno :(
    Ładny płaszcz, też sobie go chyba zamówię :)
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, wiosennie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym tak umiejętnie łączyć kolory :) Fantastyczna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo wiosennie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super, czuć powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka, bluzka, bluzka !!! Zarąbista jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie!

    lubię CIę w różu;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl