last time!

Zacznę od tego, że liczę, iż ten wpis jest ostatnim w tym sezonie wpisem, w którym mam na sobie kozaki. Końcówka zimy to zawsze ten czas, kiedy pragnienie wiosny sięga zenitu i tak wiele by się oddało, aby choć o kilka dni przyspieszyć jej nadejście.
Poniższy zestaw jest jednym z tych skomponowanych rano na szybko. Kilka minut po godzinie 6 nie mam jeszcze siły ani ochoty (ani tym bardziej czasu!), aby zbyt długo zastanawiać się nad tym, co ubrać... Takie proste, ale i zarazem ciekawe sukienki są właśnie świetnym przepisem na poranne lenistwo i brak weny. Ta, którą mam na sobie pochodzi z zaufanego sklepu Avocado-style i jest dostępna jeszcze w kolorze kremowym ze złotą falbanką. Też jest piękna, taka bardziej wiosenna. Zajrzyjcie tutaj.

sukienka - Avocado-style
płaszcz - tutaj (klik)
szalik - F&F
naszyjnik - Katherine


15 komentarzy:

  1. Jeśli tak wygląda skomponowany zestaw na szybko o 6 rano, to ja chcę tak wyglądać codziennie :D No cudownie wyglądasz, a sukienka jest boska ;) świetnie ten płaszczyk ożywił cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, uroczy szalik i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój płaszczyk i szalik jest cudowny! :) buźka

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet kozaki nie przeszkadzają, zestaw i tak bardzo wiosenny i świeży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka i uśmiech - są boskie... Że o płaszczyku już nie wspomnę, którego ja nadal nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż czuć od Ciebie wiosnę no pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk !! Masz bardzo ładny uśmiech i wydajesz się miła i pozytywną dziewczyna z którą fajnie by się rozmawiało ! ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja sukienka bardzo mi się podoba! Świetna Stylizacja:)
    Ja również nie mogę doczekać się Wiosny!!
    Przepiękny uśmiech!

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja! Piekny płaszczyk i sukienka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka - straszna podróbka markowej rzeczy...

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl