NOWE-do sprzedania :)

Cześć dziewczyny :-)
Mam do sprzedania sporo pięknych, nowych rzeczy, dlatego wstawiam tutaj zdjęcia, może któraś z Was ma ochotę na małe, przedświąteczne zakupy. :) Zainteresowane osoby zachęcam do kontaktu mailowego: tinyproperty@onet.pl (na prośbę mogę też przesłać więcej zdjęć)
Miłego oglądania!


1. Wiosenna kurtka, dostępna w 2 rozmiarach: M (dobra na S/M) i L (dobra na M/L); 105zł

2. Sukienka rozmiar uniwersalny; 75zł

3. Sukienka rozmiar uniwersalny; 75zł

4. Bluzka rozmiar uniwersalny, 69zł

5. Sukienka rozmiar S, 95zł

6. Lewa strona - S; 95zł; 7. Prawa strona - M; 95zł

8. Rozmiar S; 85zł (kolor pudrowy róż)

9. Rozmiar S; 95zł (kolor cytryna)

10. Biała sukienka rozmiar S; 79zł

11. Sukienka baby blue L; 79zł

12. Bluzka rozmiar uniwersalny; 69zł

13. Sukienka rozmiar uniwersalny; 79zł

14. Bluzka rozmiar uniwersalny; 50zł

15. Bluzka rozmiar uniwersalny; 50zł

15. Sukienka rozmiar S; 105zł

15. Sukienka/tunika rozmiar uniwersalny; 75zł

16. Spodnie rozmiar uniwersalny (polecam na S/M); 60zł

17. Bluzka rozmiar uniwersalny; 45zł

18. Sukienka rozmiar S; 79zł

19. Sukienka rozmiar S; 79zł

20. Sukienka rozmiar z metki M, ale dobra też i na S i na L; 79zł

21. Miętowa piankowa spódniczka S; 55zł (różowej już nie ma)

12 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy! Ta pierwsza stylizacja i miętowa sukienka skradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest możliwość odbioru osobistego? jestem z Wrocławi.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy możemy umówić się na Gaju? ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. A o jakiej dzielnicy mowa? ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczepin :) a która rzecz/rzeczy dokładniej Cię interesują? Może odezwij się do mnie na maila, dogadamy się

      Usuń
  5. Śliczne ciuszki ! ;D
    i bardzo fajny blog :3
    http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy bluzkę nr 17 można dostać w sklepie internetowym?? jest obłędna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją na sprzedaż, niestety już niedostępna. Ale mam jeszcze tą samą w wersji klorystycznej pudrowy róż z szarym :)

      Usuń
    2. a mogłabyś podać jej wymiary w biuście?

      Usuń
    3. Tak, ale obecnie wyjechałam już na święta, także dopiero jak wrócę do siebie :) może daj mi maila do siebie

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl