ode mnie dla mnie

Dzisiejszy post jest małą, jednorazową odskocznią od wpisów ze stylizacjami. Temat bielizny był chyba dosłownie od zawsze tematem bardzo mi bliskim. Świadomość o tym, że bielizna jest ważna, że powinna być dobra jakościowo, zaszczepiła we mnie moja mama. Zauważyłam, że z biegiem czasu zwracam na tę kwestię coraz większą uwagę. Zdarzyło się nie raz, że wybierałam się na zakupy z chęcią zakupienia jakiegoś nowego ciuszka, a wracałam z kompletem bielizny. Lubię mieć świadomość dbania nie tylko o to, co na wierzchu, co widoczne dla każdego, ale także o to co pod spodem, o co dbam tylko i wyłącznie dla własnej satysfakcji i dobrego samopoczucia. Często mam niestety problem z kupnem biustonosza, ponieważ mam ściśle sprecyzowane wymagania w tej kwestii, a w dodatku noszę dość mało popularny rozmiar. Na szczęście trafiłam do sklepu Ana - to zdecydowanie najlepszy internetowy sklep z bielizną, do jakiego trafiłam. Mają przeogromny wybór, w dodatku są bardzo dobrze zaopatrzeni także pod kątem rozmiarów. Nie miałam najmniejszego problemu z wybraniem czegoś dla siebie. Wręcz mogę się przyznać, że lekko zaszalałam... Ale warto czasem sprawić samej sobie taki prezent, szczególnie że lada moment my, kobiety, mamy swoje święto. :)
Zapraszam Was na ogromną dawkę zdjęć oraz do odwiedzenia sklepu Świat Kobiet Ana (klik).

 

19 komentarzy:

  1. Każdy zestaw cudny :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no ;-) ten czerwono-bialy i bialy z koronka baaardzo wpal mi w oko :-) koniecznie musze obczaic ten sklep, bo tez nie lubie chiszczyzny po 10 zl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i kusząca bielizna, szczególnie ta czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki to ten mało popularny rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodziewałam się tego pytania... :) 65E/65F, raczej to drugie, to zależy od firmy

      Usuń
    2. Ja też mam 65 F i korzystam z firmy ESOTIQ :) zawsze mogę na nich liczyć :)

      Usuń
    3. To prawda, sama mam większość biustonoszy właśnie marki Esotiq, dlatego potwierdzam :) choć nie wszystkie modele są w rozmiarze 65F, sporo jest do 65E - czasem są dobre, a czasem nie :)

      Usuń
  5. przepiękna jest ta bielizna, mega kobieca, sama chyba się na taką skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny koronkowy najlepszy <3

    ______________________________
    me&SilesiaFashionDay
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowy i czarne są świetne - ja też mam problem z zakupem biustonoszy i niestety sieciówki, ale też wiele firm nie mam mojego rozmiaru, więc doskonale rozumiem szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bielizna ! Czarny koronkowy jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bielizna <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że piękne cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bielizna! Ja również uważam, że bielizna pełni bardzo ważną rolę w naszym ubiorze ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam wieczny problem z doborem zwłaszcza biustonosza, bo tez mam właśnie taki rozmiar, że jak pod biustem jest ok, to miseczka nie taka :P i odwrotnie.
    Mam akurat dość duży biust i biustonosz bardzo mi wspomaga, muszę mieć bardzo dobrze pod biustem dopasowane by ramiączka nie nosiły całego ciężaru... u mnie akurat miękkie staniki nie zdały egzaminu ... uwielbiam do połowy usztywniony i u góry taka seksowna koronka :) zazwyczaj kupuję biustonosz mogąc go przymierzyć, bo się właśnie tego obawiam zawsze, że źle będzie leżeć, a każda firma ma inny rozmiar, bo nawet jak na miejscu kupowałam ostatnio to kupowałam 2 różne rozmiary, a leżały idealnie ;)

    Wybrałaś bardzo seksowną bieliznę... ja akurat nie przepadam za koszulkami koronkowymi :) ale nie oznacza, że nie podobają mi się :P
    Ten czarny komplecik przypadł mi najbardziej do gustu - tylko, że ten miękki stanik dla mnie odpada... ale jest świetny :) i pod biustem fajna koronka :) aaa i za płytki jest :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarna koronka zawsze mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl