Off-shoulder loose sweater

Sweter z dzisiejszego wpisu wzbudził ogromne zainteresowanie, kiedy pokazałam go na fanpage'u. Nic dziwnego! Ma coś w sobie, prawda? W dodatku jest mega mięciutki. Skórzana asymetryczna spódnica to również nowa rzecz w mojej szafie. Jestem z niej bardzo zadowolona, bo pasuje prawie zawsze do wszystkiego i potrafi urozmaicić każdy look swoim lekko rockowym charakterem (a i cena sklepowa zachęca do zakupu). Wybaczcie mi tego niesfornego kucyka na zdjęciach, ale jak pewnie się domyślacie, strasznie wiało. :)

sweter - tutaj (klik)
spódnica - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
naszyjnik - Katherine


19 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie;) sweter ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to kożuszek jest odpinany?

    OdpowiedzUsuń
  3. i love this sweater and this color is so nice

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ten sweterek! I kolor i fason :-) A spódniczka też extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweterek wygląda mega! i naszyjnik równiez, widziałam takie na allegro ale tam nie wyglądały tak ciekawie jak u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wiało, kta Ci majta na prawo i lewo;) Ostatnio jak robiliśmy fotki to nie wiedziałam jak trzymać torebkę żeby mi jej wiatr nie porwał;)
    Śliczna jak zawsze a ten sweterek jest cudowny. Jego kolor kojarzy mi się z lodami brzoskwiniowymi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta kiecka! :) Fanatyczka swetrów nie jestem ale ten mi się podoba :) Ps. Przyciemniłaś jeszcze bardziej włosy od nasady? Wydają się być ciemniejsze :) Pięknotka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nic nowego nie robiłam :) te zdjęcia są już sprzed kilku tyg, akurat tam to rola miejsca/światła, które było dość specyficzne, ale już coraz więcej mam od nasady swoich naturalnych, które są właśnie ciemne :)

      Usuń
  8. Sweterek jest cudowny! Całość wygląda bardzo stylowo ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska stylizacja, brzoskwiniowy kolor po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ten sweterek

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz przepięknie jestem zachwycona tym zestawem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny sweterek. chociaz ja swetrow nie lubie.. bo pogrubiaja ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kobiecy look, piękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie z kolei zachwyciła spódniczka!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl