wysokie obcasy+trampki?

Melduję się! Ojjj ostatnio trochę zaniedbałam to miejsce i mam z tego powodu niemałe wyrzuty. Mam nadzieję, że te dłuższe o calutką godzinę dni (z przymrużeniem oka...:)) pozwolą mi trochę częściej tu zaglądać i znów być systematyczną. Dziś proponuję zestaw prosty i codzienny. Białe spodnie wróciły do łask, bo kiedy za oknem piękna pogoda, jakoś chętniej sięgam po jasne kolory.
T-shirt z printem w wysokie obcasy stał się szybko jednym z moich ulubionych. Nic dziwnego, w końcu uwielbiam szpilki... Jednak na co dzień wolę się nie męczyć i stawiam na płaskie buty, dlatego mimo motywu z koszulki, na moich stopach zagościły trampki. Są przesłodkie, prawda? Jakoś spontanicznie dobrałam do nich błękitną ramoneskę, która jest moim wiosennym zaskoczeniem. Pozytywnym zaskoczeniem! Kiedy ja zamawiałam, nie spodziewałam się, że będzie to aż tak trafiony zakup. Jest dość ciężka (nie byle szmatka) i widać, że jakość jej wykonania jest na bardzo dobrym poziomie. Nie ma się do czego doczepić.

kurtka - tutaj (klik)
t-shirt - tutaj (klik)
torebka - Banggood
spodnie - Wassyl
trampki - no name

16 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetna kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No powiem Tobie że czytając tytuł posta nie ogarniałam;)) Teraz już wiem że szpilki na bluzeczce;) Ślicznie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie w sam raz na dzisiejszą pogodę ;) A Ty jak zawsze olśniewasz, zawsze musisz być taka ładna?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci pasuję kolor tej kurteczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw. Miło się na niego patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, koszulka i trampki rewelacja!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wygląda świetnie, buty, kurtka całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo proszę, jak miło je zobaczyć niemalże identyczną ramonkę, w zupełnie innym zestawieniu niż moje :) Też mam tą kurtałkę, ale z Sheinside- rzeczywiście są świetne i tak jak piszesz, przede wszystkim nie są szmatkowate, tylko takie nieco sztywniejsze :)
    Super wyglądasz kochana! :)
    oczywiście kliknięte :) bardzo bym Cię prosiła o to samo w poście u mnie :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny T-shirt, ramoneska tez mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirt rewelacja, ale też rewelacyjnie pasowałyby takie czerwone czółenka do Twojej kreacji.

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl