zamszowe muszkieterki

Witam Was po małej przerwie :-) Ostatnio strasznie cierpię na niesamowity brak czasu! Marzy mi się, aby ktoś dał mi w gratisie jakiś ósmy dzień tygodnia albo aby godzina zegarowa trwała w rzewystości 1,5 :-) Naprawdę nadszedł wybitnie pracowity okres w moim życiu - nie mówię, że to źle, bo lubię czuć, że działam i idę do przodu, ale nie chciałabym, aby odbijało się to na moim blogu. Na dziś przygotowałam dla Was elegancki, kobiecy zestaw z moim nowym nabytkiem - szarymi kozakami. Baaaardzo się w nich zakochałam, są piękne. Co rusz obmyślam sobie w głowie jakiś zestaw z nimi, mam już chyba z 5 pomysłów. Mam nadzieję, że Wam także przypadną do gustu, bo na pewno pojawią się tutaj jeszcze nie raz.

sweterek - tutaj (klik)
spódnica - tutaj (klik)
kozaki - Candy_tm (klik)
ponczo - no name


14 komentarzy:

  1. Ajj, zamiast opublikować wszystkie komentarze pod tym wpisem, to kliknęłam 'usuń' :( Przepraszam najmocniej autorki każdego z nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu duzo pisać wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie byłoby zobaczyć te buty w akcji ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=JwKMg9bbIF0#t=24s

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dodawałaś lepsze posty, ciuchy nie były takie ''targowe'' bo co tu dużo mówić, wieje tandetą i rumuńskim targiem. Kiedyś Twoje posty były dziewczęce, na topie i na każdą okazję, a teraz rzadko kiedy zdarzy sie outfit w którym można gdzieś wyjść bez obawy zrobienia sobie wstydu. Np tych kozaczków nie założyłam nawet jakby mi dopłacili. Nie jest to hejt ani atak a Ciebie, ale często wchodzę na Twojego bloga i z przykrością muszę stwierdzić, że jest coraz bardziej tandetnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie może masz trochę racji, może to nie zmierza w dobrym kierunku... Teraz do kwestia do mojego przemyślenia :) Jednak nie zgodzę się na pewno co do tego, co napisałaś o kozakach. Choćby mi dopłacili, to nie zgodziłabym się z Twoją opinią! Są przepiękne, zero tandety, klasa.
      Zapraszam do dalszego odwiedzania mnie, mam nadzieję, że znów zastaną Cię te 'lepsze posty' :)

      Usuń
  5. Buty i spódnica ładne, ale to ponczo, bez obrazy, masakra

    Alice

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja nie w moim guście, ale spódniczka leży na Tobie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajj piękne masz te kozaczki! Kolor i krój idealny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mój wzrok najbardziej przykuł sweterek - jest rewelacyjny!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiego używasz podkładu? Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się to połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponczo extra , gdzie mozna takie kupic?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super opakowany śliczny "Cukiereczek". Piękna kobieta. Nic tylko rozpakować i schrupać ...

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl