Black dress

Po ostatniej sporej dawce ukazywania tutaj zestawów codziennych, naszła mnie ochota na małą odskocznię w postaci wyjściowego outfitu. Czarna, rozkloszowana sukienka z siateczką wpadła mi w oko, bo ma klasyczny fason, natomiast całą robotę robią te prześwitujące elementy, które jednocześnie sprawiają, że nie jest to typowa, pospolita czarna rozkloszowana sukienka. Darowałam sobie założenie czarnej kurtki i aby nie było zbyt smutno, wybrałam pudrową. W gratisie dołożyłam jeszcze trochę uśmiechu, którym mam nadzieję, że Was choć trochę zarażę! :)

sukienka - tutaj (klik)
kurtka - tutaj (klik)
torebka - F&F
buty - Centro


17 komentarzy:

  1. Ciekawa ta sukienka:) Te wszystkie prześwity faktycznie wyglądają ciekawie:) No i uśmiech śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, a ty wyglądasz w nim idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eee tam sukienka... skóra jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka strasznie mi się podoba <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! Genialne połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, te złote akcenty dodają jej mega blasku :-) I fajnie wygląda w połączeniu z tą kurteczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycam się tą sukienką, śliczna jest! :) Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka! Jestem zachwycona, wyglądasz bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancko i kobieco :) Podoba mi się :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Cię uśmiechniętą! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look , podoba mi się bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kurteczka :) <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz! Zdecydowanie jestem na tak! :* <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl