black&pink / życzenia świąteczne

Miałam nie dodawać już dziś nowego wpisu, ale postanowiłam to zrobić - w szczególności po to, aby dać sobie możliwość złożenia Wam tutaj oficjalnych życzeń świątecznych. Życzę Wam, aby te święta minęły Wam bardzo przyjemnie, spokojnie, w rodzinnym gronie i cudownej atmosferze. Abyście odpoczęli od codziennych obowiązków i choć przez chwilę nacieszyli się obecnością tych najbliższych. Mam nadzieję, że ten czas minie Wam radośnie i uśmiechy nie będą znikały z Waszych twarzy.
Przy okazji prezentuje kolejny typowo codzienny zestaw. Postawiłam na różowe dodatki (slip on'y, torebka i usta) i nietypowe, jeansowo-skórzane spodnie. Jestem pewna, że jednym się one spodobają, innym kompletnie nie. Ja należę rzecz jasna do tej pierwszej grupy. :)

buty- Czasnabuty (klik)
kamizelka - Lilo (klik)
spodnie - tutaj (klik)
kurtka - tutaj (klik)
torebka - Mohito


8 komentarzy:

  1. Fajny t-shirt :)

    http://fashionelja.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ukochana torebka, uwielbiam ją i Ciebie w każdym wydaniu:)
    pozdrawiam P :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję )Zdrowych Wesołych Świąt Wielkanocnych,smacznego jajka oraz spędzenia miłych chwil w gronie rodzinki życzę :)świetnie wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te dodatki w postaci butów i torebki wyglądają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie butów z torebką, ożywiają czerń <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty i torebka to świetne połączenie! Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl