creme

Zawsze podobały mi się zestawy w stylu tego z dzisiejszych zdjęć (nie wiem jak go dokładniej określić, nie jestem w tym dobra, ale pewnie większość z Was od razu skojarzy, co mam na myśli). Zawsze wlepiałam wzrok w kobiety ubrane w ten sposób i było to z pewnością pełne podziwu spojrzenie. Nie wiem dlaczego więc dopiero pierwszy raz sama skomponowałam taką stylówkę dla siebie. Skłonił mnie do tego zakup szarych zamszowych kozaków, chyba mogę nazwać je wobec tego inspirującymi :-P Ciekawa jestem czy Wam przypadnie do gustu moja dzisiejsza odsłona. :-)

torebka - i-torebki (klik)
kamizelka - tutaj (klik)


Poniżej rzeczy, które mam do sprzedania. Wszystkie są nowe. Więcej zdjęć i informacji drogą mailową: tinyproperty@onet.pl
Zaczynając od lewego górnego rogu:
1. S, 80zł; 2. uni, 79zł; 3. S, 75zł; 4. S, 79zł; 5. S, 79zł; 6. L, 79zł; 7. S, 80zł; 8. uni, 75zł; 9. uni, 75zł; 10. S, 80zł; 11. M, 80zł; 12. tak jak 7

12 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie to wszystko razem wygląda :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są niesamowite :) :) Jak dla mnie to jest styl takiej na maksa wypielęgnowanej babki, która wysiada z eleganckiego auta, wypachniona i wogóle! Nigdy nie dałabym rady tak wyglądać, to musi pasować do urody i Tobie pasuje bo śliczna jesteś jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, sama bym tego lepiej w życiu nie ujęła! :D ale mi komplementem sypnęłaś, czytałam ten komentarz z telefonu na środku sklepu i rogala miałam na buzi jak nie wiem co :)) dzięki! :*

      Usuń
  3. Stylizacja super, bardzo podoba mi się połączenie szarości z bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie sweterko-sukienki :-) Są mega wygodne, a Ty w niej genialnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj w jednej z poznańskich galerii widziałam kobitkę ubraną baaaaardzo podobnie! Nie mogłam wyjść z podziwu tak jak i dziś patrząc na Ciebie! Nie mój styl, ale look jest czadowy ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, pięknie wyglądasz! Tak kobieco, piękne barwy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam!! Pod każdym względem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać nic ująć....fantastyczny set:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz! Klasa sama w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl