Floral prints dress

No i zaczyna się... wiosna i lato to czas królowania sukienek na moim blogu, o czym już nie raz się przekonaliście (to już mój trzeci 'ciepły' sezon na blogu, wow!). Tym razem wybrałam uroczą, kolorową sukienkę w kwiaty. Od razu wpadła mi w oko, kiedy tylko zobaczyłam ją w nowościach na stronie (klik). Mimo tego, że ma długi rękaw, to jest na tyle lekka i przewiewna, że będzie świetna na lato. Nie chciałam jednak tak długo czekać z jej premierą, dlatego wykorzystałam jeden upalny dzień, który trafił się ostatnio i szybko w nią 'wskoczyłam' :). Sukienka ta jest co prawda dość krótka, ale myślę, że na okres wakacyjny, do pięknej opalenizny i płaskich sandałków będzie perfekto. :)

P.S. Jeżeli ktoś ma ochotę na taką sukienkę, to proszę o kontakt (tinyproperty@onet.pl) - przypadkowo się złożyło, że mam takie dwie.

sukienka - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
naszyjnik - Katherine (klik)




17 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest cudowna, a Ty wyglądasz w niej fantastycznie ;)
    świetne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki są cudowne ❤️

    _______________________
    Look with sneakers
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ta sukienka jest perfecto!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, zmysłowe i bardzo kobiece połączenie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny i bardzo wiosenny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są rajstopy czy masz taki idealny koloryt skóry? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O, mój płaszczyk! :) Piękna sukienka i śliczny kolor szpilek, a ty wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosenny zestaw ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fason niekoniecznie mój, ale printy fajne;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie Ci w tej sukience gwiazdo:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zestawienie, podoba mi się sukienka, a szpilki słodkie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w Twoich butach! <3
    Przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie i przeuroczo wyglądasz, do schrupania! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl