fringe

Pewnie wszyscy już wiedzą doskonale, że frędzle to wielki hit tego sezonu. Trafiły i do mojej szafy - z małym opóźnieniem, bo nie biegnę ślepo sprintem za wszelkimi najnowszymi hitami. Zastanawiałam się czy w ogóle będę się dobrze czuła w tym płaszczyku, który mam na sobie poniżej, nie chciałam uzyskać efektu przebrania się. O dziwo od pierwszej przymiarki bardzo przypadł mi do gustu i na pewno pozostanie u mnie na dłużej.
Nie przedłużam - lecę umyć naczynia i wyfruwam z domu cieszyć się przepiękną pogodą! :)

płaszczyk - tutaj (klik)
spodnie - Candy_tm (klik)
buty - Obuwie Top (klik)
torebka - New Look
bluzka - do kupienia u mnie*
*(kontakt: tinyproperty@onet.pl)


21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super!!! Ale wiesz że ja kocham taki styl:) Płaszczyka co prawda nie mam ale mam kamizelkę z frędzlami i ją uwielbiam;) Twój zestaw nadaje się na letni festiwal!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne butki i bardzo ciekawy płaszczyk, bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna torebka, skąd bo nie napisałaś?
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. taki strój podoba mi się najbardziej ♥♥ kurtka cudna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic dodać nic ująć wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale rewelacyjna stylówka !
    wszystko mi się chyba podoba, ale buciki najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny look.
    bardzo mi się podoba takie połączenie.

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  9. W moje oko najbardziej wpadły espadryle i jeansy, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo mówić? Jak zwykle zachwycasz swoimi zestawami! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten płaszczyk i dosyć odważny, ale w takiej, nieprzekombinowanej stylizacji wygląda super! :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjna całość, płaszczyk bardzo mi się podoba, a buty.... buty są cudowne hehe :) mam identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka cena bluzki ?;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz rozmiar tych spodni?

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej,widze,ze masz ombre!Jaki jest kolor farby u nasady glowy?pzdr

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl