gold cardigan

Dzisiejszy wpis po raz kolejny ujawnia moją sroczą naturę (istnieje w ogóle taki przymiotnik? :-P W każdym razie - jestem sroką, zdecydowanie). Kolor złoty pięknie się prezentuje z większością barw, przynajmniej w moim odczuciu. Z kobaltowym jednak wygląda wyjątkowo, tak szlachetnie. Do kobaltu natomiast pięknie według mnie pasuje czerwień, ale to dość ryzykowny duet, dlatego żeby nie było zbyt pstrokato, postawiłam jedynie na czerwień na ustach. Co sądzicie o efekcie końcowym? :-)

sweter - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
buty - Lubiebuty (klik)
naszyjnik - Katherine (klik)
torebka - no name

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna całość, piękny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, ostatnio właśnie myślałam nad tym sweterkiem :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie też jestem taką sroką, bo też uwielbiam złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie. ;) A kolory są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, złoto z kobaltem wygląda klasycznie, elegancko i z klasą. Tobie to połączenie kolorystyczne świetnie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:) sukienka jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem też kobalt fajnie gra z czerwienią :) Co do sroczej natury rozumiem Cię w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes mloda dziewczyna i moim zdaniem nie pasuje Ci taki styl ubioru. Automatycznie dodajesz sobie lat, a przeciez nie o to chodzi. Zdecydowanie wole ogladac Twoje zdjecia w dziewczecym wydaniu ;) ale to tylko moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego, że dodaje on lat, to się zgadzam, ale jest mi z tym właśnie całkiem dobrze, szczególnie że całe życie wyglądałam młodziej niż moje rówieśniczki i bardzo mnie to denerwowało (czasy podstawówki/gimnazjum). Pewnie z czasem nie będę chciała dodawać sobie lat, ale na ten moment nie ma to dla mnie znaczenia. :) Wiesz jednak jak widzę, że u mnie jest różnorodnie, i jeżeli lubisz mnie w bardziej dziewczęcym wydaniu, to fajnie, bo i takich zestawów u mnie przecież sporo :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wgląda kobalt z złotym :) Złoty to bardzo uniwersalny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super połączenie! uwielbiam kobalt, bo bardzo mi pasuje, Tobie również w nim do twarzy!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl