Mix

Dzisiejszy zestaw to mały mix stylów. Dodanie tutaj sportowych butów (sneakersów) było dość nieoczywistym rozwiązaniem, ale czasem warto sobie na takie pozwolić. Póki czujemy się sami w danym zestawie dobrze (a to jest przecież najważniejsze), to znaczy, że nasze kombinowanie ma sens. Zdaję sobie sprawę, że mimo że sneakersy królują w polskich sklepach obuwniczych już od dość dawna, to wciąż mają znacznie więcej przeciwniczek niż zwolenniczek. Chyba niewiele osób pozostaje na nie obojętne. Ja zdecydowanie je uwielbiam - to już czwarta para tego typu obuwia na mojej półce, a w planach jest i piąta... Przeciwniczki sneakersów - proszę, wybaczcie mi! :)

kurtka - tutaj (klik)
spodnie - tutaj (klik)
torebka - New Look
bluzka - Allegro



15 komentarzy:

  1. Ja tam lubie sneakersy:) fajnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyglądasz fenomenalnie!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne połaczenie stylów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lubię sneakersy :) fajne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej kurteczki, boska! <3 Pozdrawiamy :* / Blog moda: http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam karmelowy, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. I kurtka i torebka boskie. Buty również, ale jakbym miała obstawiać w ciemno jakie buty uzupełnią tutaj resztę nie postawiłabym na sneakersy. Jednak wygląda to i tak fajnie i ciekawie. I ja jestem ich zdecydowaną zwolenniczką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz rozmiar tych spodni? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L (chora chińska rozmiarówka:)), z tego co widzę to na stronie są już tylko XL-ki, czyli to raczej taki odpowiednik M-ek powinien być

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz, ładnie Ci z tą opaską :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. poluję na zamszową kurtkę, pan z sh w moim mieście ma mi odłożyć jak będzie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spodnie z dziurami! Super wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę dobra stylówka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie leżą na Tobie te jeansy! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl