Sugar

Mój dzisiejszy zestaw to totalny słodziak. Każdy jego element jest przeuroczy, przynajmniej w moim odczuciu, ale mimo wszystko nie ma efektu przesłodzenia i przesytu. Sweter ma cudowny kolor, uwielbiam róż, a w takiej wersji szczególnie. Co prawda golf to może nie jest najlepszy pomysł na wiosnę, ale zdarzają się jeszcze chłodne i pochmurne dni, dlatego jeden z takowych wykorzystałam, aby móc się nacieszyć tym nowym nabytkiem. Co do spodni - nie wiem dlaczego, ale nie byłam do nich przekonana od pierwszego przymierzenia. Na pewno nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, choć sama nie umiem powiedzieć co mi w nich nie pasowało. Na szczęście szybko się z nimi przeprosiłam i lądują na półkę z ulubionymi jeansami. No i jeszcze co nieco o butach... niby trampki jak trampki, klasyczne Conversy, każdemu dobrze znany model. No a mnie porwały. To chyba sprawka tego cudnego koloru, taki błękit z nutką turkusowego. Ich kupno było świetną decyzją.

trampki - Footshop (klik)
sweter - tutaj (klik)
spodnie - tutaj (klik)

20 komentarzy:

  1. Wyglądasz słodko, a sweter jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. zestawik naprawdę przeuroczy! kolor sweterka piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooj, jak pięknie! Wyglądasz świetnie, tak słodko :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz cukiereczku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz ;) boskie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochaniutka, wyglądasz rewelacyjnie! ;) Piękne kolorki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki ten sweterek :)

    ______________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice outfit..i like your shoes...beautiful color!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne spodnie, uwielbiam groszki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look!
    Podoba mi się

    ~~~~~~~>>>>
    Zapraszam do mnie
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, jedna z Twoich lepszych stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten sweterek i genialne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, tak radośnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz urocze gatki:) fantastyczny set:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw uroczy! W swetrze zakochałam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne buciki :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl