yellow pants

W związku z tym, że wiosna od kilku dni daje czadu i nie żałuje nam pięknej pogody, i ja do mojego zestawu przemyciłam poprzez kolory sporą dawkę słońca i pozytywnej energii. Jak tylko zobaczyłam te żółte cygaretki, wiedziałam, że będą świetne na wiosnę i lato. Ucieszyłam się, kiedy kilka dni temu dostałam wyczekiwaną paczkę z nimi. Niestety po tym, jak ją rozpakowałam, okazało się, że nie trafiłam z rozmiarem, dlatego też niestety będę musiała je sprzedać... (są tu może jakieś 'drobinki' noszące XS? Któraś chętna? :)) Kurczę, szkoda, no ale podczas kupowania przez internet, trzeba niestety się liczyć z tym ryzykiem.

spodnie - tutaj (klik)
bluzka - taka sama do kupienia u mnie* :)
płaszcz - tutaj (klik)
szpilki - Fashion Queen

*w sprawie zakupu preferowany kontakt mailowy: tinyproperty@onet.pl

16 komentarzy:

  1. ależ promienny i wesoły set! wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!no u ciebie nie wieje nudą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny słodko zestaw!

    __________________
    Minimalist styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie, kolor tych spodni jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, tak świeżo :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się podoba w tym zestawie;) świetna bluzka, spodnie i płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest fenomenalna i cudownie się komponuje z spodniami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jestem zakochana w cytrynowym kolorze! Piękne połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny, wiosenny zestaw! ;) świetny ten płaszczyk :) i masz cudowną szminkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuper! bluzka jest świetna i w połączeniu ze spodniami zestaw na 6!;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl