bright&simple

Jak Wam mija majówka? U mnie dziś piękna pogoda, z czego strasznie się cieszę, ale z tyłu głowy już mi krążą jakieś 'smuty', że to już ostatni dzień. Ciężko je odgonić, a i jeszcze ciężej pogodzić się z faktem, że od jutra powrót do rzeczywistości. Na szczęście jeszcze trochę i zaczniemy sezon wakacyjno-urlopowy na całego - ten fakt zdecydowanie mnie pociesza. :)
Proponowany dzisiaj zestaw będzie chyba jednym z moich ulubionych tej wiosny. Lubię takie jasne, kobiece i subtelne stylówki z przewagą bieli. Gdybym ubrała espadryle lub trampki, na pewno też by to wyglądało fajnie, ale chyba żadne inne buty nie spisałyby się tutaj tak świetnie jak te, które widzicie na zdjęciach. Oszalałam na ich punkcie odkąd tylko pierwszy raz zobaczyłam je na stronie. Teraz jeszcze bardziej się cieszę widząc je na swoich stopach. Butoholizm... No ale przecież TAKICH jeszcze nie miałam! :-P


buty - Labotti (klik)
spodnie - priv*
*(podobne do kupienia u mnie)
bluzka - tutaj (klik)
narzutka - tutaj (klik)
torebka - Parfois


30 komentarzy:

  1. Świetnie, dużo świeżości jest w tej stylizacji. Czuć nadchodzące lato :) buziaki

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz ;) Buty cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skad spodnie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie te też były do kupienia u mnie, ale już sprzedane :)

      Usuń
  4. Widziałam te buty na ich stronie, ale tam do mnie w ogóle nie przemówiły. Za to na Twoich stopach wyglądają obłędnie i zmieniam co do nich zdanie, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Przepiękny zestaw! ;) Buty genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw idealnie do ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale buty <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie byly kupione?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy jak idziesz do sklepu to pytasz gdzie kupili towar? :P Ja też powoli kroczę w kierunku założenia własnego sklepu i nie wiem właśnie co mam odpowiadać na tego typu pytania 'gdzie to było kupione' :)

      Usuń
    2. Życzę powodzenia w zakupie tak beznadziejnych jakościowo rzeczy... Czy Wy naprawdę nie widzicie jak słabe są te buty/rzeczy?!

      Usuń
    3. hahah :) uśmiałam się. sokole oko masz po prostu, gratuluję! ;-) poza tym w komentarzu wyżej zupełnie nie chodziło akurat o buty.

      Usuń
  9. Genialna stylizacja! Cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie połączenia. wszytsko zapięte na ostatni guzik!

    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny look! Torebka i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kobiecy zestaw! Naszyjnik fantastyczny!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/dzinsowa-kurtka-i-kolorowa-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  13. A jakie masz do sprzedania Ty spodnie bo szukam takich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie wiadomość poprzez fanpage na facebooku (Tiny Property) lub maila na tinyproperty@onet.pl, a wyślę Ci fotkę :-)

      Usuń
  14. Śliczne kolorki, fajne buciki

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana wyglądasz świetnie - elegancko, kobieco! Pasiaki w połączeniu z narzutką komponują się fenomenalnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinnaś częściej nosić biel i beż, bo świetnie wyglądasz w tej kolorystyce! ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Na stronie sklepu nie byłam przekonana co do tych butów, lecz na Tobie wyglądają przepieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zestawienie, buty najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie w moim guście :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz PRZEPIĘKNIE! Polecasz tę torebkę, bo chodzi mi po głowie od długiego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl