Flowers in the garden

Co dziś dla Was przygotowałam? Baardzo dziewczęcy i uroczy zestaw pasujący na wiele okazji dla każdej z nas. Dużo kwiatów, które pięknie prezentują się na tle soczyście zielonej trawy w ogródku. Te spodnie od razu wpadły mi w oko. Początkowo myślałam, że dam radę się oprzeć ich urokowi i próbowałam wytłumaczyć to sobie faktem, że spodni mam akurat wyjątkowo dużo. Ale co z tego wyszło... sami widzicie. A fakt, że im się nie udało mi się oprzeć tej pokusie, tłumaczę sobie tak: "pieniądze są przecież po to, żeby je wydawać". :-)

spodnie - Candy_tm (klik)
płaszcz- tutaj (klik)
bluzka - no name
buty - Deichmann
torebka - Parfois




17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wiosenny zestaw;)
    Spodnie idealne na wiosnę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest cudny! :) a torebkę z chęcią bym Ci ukradla!!!
    szkoda że u mnie nie parfois :(
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Cię w bieli, bo wyglądasz wtedy tak wiosennie, promiennie i dziewczęco! Mam pytanko, polecasz zakup tej torebki, bo od dłuższego czasu przymierzam się do jej zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, torebka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie leżą na Tobie super, fajne połączenie z bielą, nie jest tego za dużo :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są świetne, nic dziwnego, że nie mogłaś im się oprzeć, chociaż bardziej w tym zestawie podoba mi się płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te spodnie i idealnie komponują się z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie w końcu kupić tą torebkę, jest boska! :) a Ty wygladasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne portki i Ty śliczna jak zawsze i mega kobieca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam jeszcze takich wzorzystych spodni chyba czas to zmienić;) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie stonowałaś bielą wzorzysty dół .

    OdpowiedzUsuń
  12. adorable outfit, very appropriate for spring and it is cheery! :D

    xoxo
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam spodnie w kwiaty, szczególnie te z żywymi motywami, są takie urocze :)
    ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podobałaś w jasnym blondzie i różowych ustach :) pomyśl aby do nich wrócić.

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz na sobie rozmiar spodni :)? Pytam, bo też chciałabym je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl