kopertowa sukienka

W ostatnim wpisie przyznałam się Wam, że bardzo lubię niebieski, a dzisiejszy zestaw tylko to dodatkowo potwierdza. Postawiłam na błękitną kopertową sukienkę. Ten model podobał mi się od dawna. Wygląda co prawda według niektórych trochę 'szlafrokowo' i z pewnością kształtów nie podkreśla (ale przecież nie zawsze trzeba je podkreślać)... wygląda też jednak z pewnością dość elegancko i po prostu ciekawie.
Pierwszym pomysłem na tę sukienkę było połączenie jej z białymi dodatkami, ale skusiłam się jednak na beż i myślę, że dobrze zrobiłam. I nie mówię tu tylko o lepszym połączeniu kolorystycznym, ale też o tym, że przynajmniej miałam okazję kolejny raz cieszyć się widokiem tych pięknych butów na swoich nogach. :-D (<- butoholizm!!)

sukienka - Naia (klik)
torebka - F&F


42 komentarze:

  1. przepięknie Ci w tym kolorku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie upięte włoski, zdradź prosze jak zrobiłaś tego koczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od robienia normalnego kucyka, tylko już po ostatnim przewiązaniu nie wyjęłam go całkiem z gumki, a jedynie połowę (coś takiego: https://goo.gl/xCW2oB ). Później ten wystający dół podwinęłam i włożyłam w gumkę. Tak już powstał koczek, a żeby nadać mu ładniejszy kształt, wzięłam jego obie boczne (krańcowe) części, wywinęłam i od spodu włożyłam je w gumkę. Nie wiem czy jest to zrozumiałe, nie jestem najlepsza w tłumaczeniu :))

      Usuń
  4. najbardziej podobają mi się buty :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice dear..i like this color
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie można dostać taki śliczny naszyjnik ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie! Butki mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny zestaw! :) i ten naszyjnik świetny! ;))
    Klikniesz w kilki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, co to za cudo?! :) Płaszczyko-sukienka? :) Nie dziwię Ci się, że lubisz ten kolor... bo, wyglądasz w nim rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor sukienki piękny, ale sam fason jak dla mnie jest rewelacyjny. Beżowe dodatki to strzał w dziesiątkę, białe byłyby wyborem oczywistym. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jaki to material? I jaki masz na sobie rozmiar? Wymiary sie zgadzaja z tymi podanymi na stronie? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co to za materiał, bo sukienka nie posiada metki z tą informacją. Napisz może zapytanie do sklepu. :) Ja mam rozmiar M i zamówiłam go z obawy, że w S-ce mógłby mi się ten rozporek ze 'spódniczki' za bardzo otwierać, teraz trochę żałuję, że nie zamówiłam S-ki.

      Usuń
  12. Pięknie! A kolor sukienki od razu przywidzi mi na myśl wakacje :)

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka ;)! pięknie wyglądasz w takim upieciu

    OdpowiedzUsuń
  14. Chodzisz na solarium? Masz taka ciemna karnacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna sukienka, pięknie Ci w tym kolorku :) ładna opalenizna.

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna ta sukienka, nie moge od niej oderwac wzroku!! Cala wygladasz bardzo bardzo letnio i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest świetna, a kolor ma obłędny. Dobrze zrobiłaś dobierając do niej beżowe dodatki, białe nie podkreśliłyby jej uroku.:)

    A krój moim zdaniem jest świetny i trochę podkreśla kształty więc nie jest źle.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz cudownie w tym zestawie:) sama bym się tak ubrała;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A skąd naszyjnik? ;););)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiony na malym, przypadkowo mijanym stoisku z biżuterią, nie zwróciłam nawet uwagi na nazwę :)

      Usuń
    2. a jaka cena??

      Usuń
  20. Fantastyczna jest ta sukienka i kolor i krój rewelacja;)

    pozdrawiam,
    vixenfashion

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę napatrzeć się na połączenie sukienki i naszyjnika - wyglądasz kobieco, promiennie i typowo wiosennie - po prostu przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękna jest ta sukienka!;)
    naprawdę swietna i ten krój !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog ! Pozazdrościć :(
    Przy okazji widać że lubisz to robić :*
    Świetna notatka , świetna właścicielka bloga !
    Powtarzam się ale brak mi słów ._.
    CO powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zdecydujesz zapraszam do
    mnie i czekaj na uczciwy rewanż . (Zawsze oddaję obserwację do 24 h )

    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, patrząc na Twoją opaleniznę, mam wrażenie, że jest środek lata! :)
    Powtórzę się, ale muszę to powiedzieć po raz kolejny: stylizacja jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie Ci w tych kolorach. Pani Wiosna po prostu. Kwitniesz. Buciki też urocze, choć uważam, że Ten fason nie robi Ci dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze ;-))) <3 http://quintessenceofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. do twarzy ci w niebieskim :) ślicznie wyglądasz !
    zapraszam www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Moją uwagę przyciągnął ten cudny, kolorowy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie kontrastuje naszyjnik i błękit sukienki na tej nieziemskiej opaleniźnie!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl