Lubię

Patrząc na te zdjęcia pomyślałam, że...
Lubię niebieski.
Lubię sportowe buty (od całkiem niedawna i w ogóle się tego nie spodziewałam!).
Lubię kinder niespodzianki. Nie dla niespodzianki, a dla jajka.
Lubię te jeansy (katuje je na okrągło, nie mogę się od nich odczepić).
Lubię siedzieć na schodach przed domem w ciepłe dni.
Lubię (kocham!) mojego psiaka. Mówiąc w skrócie - jest kochany, grzeczny i uroczy (a w zasadzie to ONA).
Lubię to, że jestem optymistką i że często nawet nie wiem, że tak zacieszam na zdjęciach, a zauważam to dopiero, kiedy zgrywam je na komputer.

Tak ogólnie, to dużo rzeczy lubię. Dużo rzeczy dostrzegam i doceniam. I to też lubię :-)))

To tak dla odmiany - kilka małych faktów o mnie, zupełnie przypadkowych, które akurat przyszły mi na myśl, kiedy spojrzałam na zdjęcia z dzisiejszego wpisu.

P.S. Blogować też lubię, i moich czytelników także. :)

płaszcz - tutaj (klik)
buty - Footshop (klik)
spodnie - Candy_tm
bluzka - mam taką do sprzedania
torebka - Parfois


42 komentarze:

  1. a my lubimy Karolinę! ;)

    OdpowiedzUsuń

  2. Ojejku, wyglądasz hm.. przeuroczo, pięknie Ci w tym kolorze, jestem zachwycona Twoim wyglądam i tymi trampkami, idealny kolor! :)

    Przy okazji zapraszam do nas na blog, dopiero zaczynamy, więc każdy, nawet najmniejszy gest z naszą stronę, dodaje nam ogromnej motywacji :)
    http://double-dreamers.blogspot.com
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie, całość mega fajna i z przyjemnością też bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie, zestaw idealny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez Cie lubie kochana optymistko!!:) najfajniejszy post ever!! No i plaszczyk super LUBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, na luzie, widać że świetnie czujesz się w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że zostawiłaś u mnie komentarz. Dzięki temu trafiłam na Twojego bloga :-) Dodaję do obserwowanych i z przyjemnością będę odwiedzać w przyszłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham tę torbę <3
    mam taką , ale czarną :)

    ____________________
    poczuj się jak we Francji na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz fantastycznie !:)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  10. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinder Niespodziankaaaaa :D Uwielbiam :)
    Kocham ta koszulę, jest boska, fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie! Do twarzy Tobie w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto widzieć pozytywy życia.:)

    Koszula jest świetna.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look, wszystko mi się podoba! W torebce jestem zakochana, a bluzka mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie lubię czytać takie wpisy, bo można dowiedzieć się o sobie czegoś więcej. A to, że jesteś pozytywna wywnioskowałam już dawno po zdjęciach, bo tak szczery uśmiech nie mógłby pojawiać się na Twojej buźce tylko na potrzeby zdjęć - widać, że gości na niej na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super look.



    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny look, koszula genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz cudownie :D taka radosna i roześmiana :D Cholera, mam wrażenie że jakbyśmy się spotkały to nagadać byśmy się nie mogły :D świetna z ciebie blogerka i pozytywna osoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz! Takich conversów jeszcze nie widziałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przeuroczo, a Kinder Niespodziankę również uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super stylizacja ! też lubię Kinder Niespodziankę dla samego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepięknie wyglądasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja lubię twego bloga! po za tym masz pięknego psiaka!
    Co do outfit , Masz styl ! <
    Zapraszam : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też od niedawna właśnie polubiłam się ze sportowym obuwiem i do tej pory sobie się dziwię, bo ja raczej szpilkowa dziewczyna zawsze byłam :P hehe
    świetny płaszczyk - kolor wyróżnia go na tle innych płaszczy zdecydowanie! :)
    Super wyglądasz kochana :)

    P.S, a kurtkę kupiłam w zeszłym roku...

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te zdjęcia, poprawiają humor!
    A torebka świetna, podobny model w swojej kolekcji ma Micheal Kors <3
    Btw bluzka ta jest na sprzedaż?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! :) Tak, tzn ta sama, tylko drugi egzemplarz - całkiem nowa :)

      Usuń
    2. A mogłabyś wysłać mi rozmiar i cenę? Może się skuszę bo jest śliczna :)

      Usuń
  28. FANTASTYCZNIE! :) ślicznie wyglądasz

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. skąd masz pieniądze na te wszystkie buty torebki ciuchy, na utrzymanie domku z takim ogrodem i jeszcze do tego nauka, a z tego co widzę to również wakacje za granicą

    OdpowiedzUsuń
  30. ta bluzeczka jest super! :) a co do sportowego obuwia... niby lepiej się wygląda w szpilkach, ale ta wygoda sportowego obuwia... ahhh :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja Lubie twoje zdjęcia :D Są bardzo pozytywne :) A w niebieskim Pięknie Ci :*!

    Dziękuję za odwiedziny, zapraszam również do obserwacji, chętnie się odwdzięczę http://www.fashionmint.pl/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja lubię Twoje trampki i płaszczyk :))

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl