ogrodniczka

Czy Wasza doba ostatnio też wydaje się być jakaś krótsza niż kiedyś? Nie wiem co się dzieje, ale mi ktoś chyba od jakiegoś czasu kradnie po kilka godzin każdego dnia i po cichu podgląda mnie i śmieję się jak to się nie mogę ze wszystkimi swoimi sprawami wyrobić. Między innymi z dodawaniem wpisów... mnóstwo zrobionych zdjęć czeka w pliku, a nie mam kiedy ich obrobić, a tym bardziej dodać. Marzę już o jakimś urlopie, o takim wyjeździe, na którym się totalnie zresetuję. A póki co, niech chociaż przyjdzie piękna, letnia pogoda. Lato to zdecydowanie moja bajka... letnie zestawy także są jej częścią i już powoli będą pojawiać się tutaj same takie! :-))

 ogrodniczki - tutaj (klik)
bluzka - tutaj (klik)
torebka - tutaj (klik)
buty - Centro


17 komentarzy:

  1. Ale cudownie wyglądasz ;) boskie spodnie, torebka i koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja swoich idealnych jeszcze nie znalazłam :(
    ale za to ty super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mega! A ogrodniczki takie cudne.. ktoś wie gdzie W Polsce można podobne kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tak samo jak Ty brak mi czasu na wszystko i tez marze o urlopie;) Sliczna z Ciebie ogrodniczka! Wszystko super polaczylas! A u mnie tez dzis ogrodniczki ale zupelnie inaczej;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, torebeczka jest genialna, ma cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie zajebiste zdjęcia!: D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się set, pozytywne zdjęcia :) Oj, moja doba też wydaję mi się za krótka :C
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, a paznokcie boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic dodać nic ująć...idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie zaczęły mi się podobać ;) 6 sekund temu i już ich pragnę ! I więcej Ciebie i Twoich loków i Twojegoo uśmiechu i więcej wpisów! To rozkaz!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś w tym jest, im dzień dłuższy, doba krótsza :) Fajnie Ci w tych ogrodniczkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie dokładnie to samo... więć życzę nam obu więcej godzin w dobie :P hhehehe
    Też mi się marzy jakiś urlop i chociaż takowy zapowiada się na horyzoncie, to w tym roku nigdzie się nie wybieramy, ale przynajmniej polenię i porelaksuję się w domu :) hehe
    Świetne ogrodniczki, super je zestawiłaś! i bardzo mi się podoba to, jak nonszalancko są opuszczone szelki... tak luzacko i łobuziarsko trochę wyszło- super! :) :)

    oczywiście kliknięte 32,99S
    Bardzo bym prosiła Cię również o to samo u mnie :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, przefajny zestaw. O ogrodniczkach ostatnio dużo czytałem, więc jestem w nich zadurzony. Są świetne. Okulary w stylu clubmasterów także posiadam, więc kolejny plus. Nie ma co, wszystko jest trafione w dziesiątkę :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski look i boskie zdjęcia :) super no i te usta ..... bomba :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl