simply the best

W biegu dodaję dziś dla Was nowy wpis. Bardzo nie lubię robić sobie dłuższych przerw w dodawaniu nowych postów, mam wtedy wyrzuty sumienia i trapi mnie to na każdym kroku. Z czasem ostatnio u mnie trochę kiepsko - w tym okresie szczególnie chętnie sięgam po proste zestawy, które są nieprzekombinowane, niezbyt wymyślne, ale wiem, że będę się w nich dobrze czuła. Ten z poniższych zdjęć został spontanicznie skomponowany rano, przed wyjściem do szkoły (po szkole, jadąc na obiad, zmieniłam tylko torebkę). Miałam świadomość, że wiele godzin spędzę poza domem i musi być mi wygodnie. Przy okazji zrobiłam test nowym butom - spisały się na medal!

bluzka - h&m
torebka - F&F
spodnie - Wassyl



18 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja :) Boskie pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  2. buciki są śliczne <3

    _____________________
    rozdanie od Oasap u mnie
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w takich delikatnych kolorkach!:)
    I cudowne masz pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, super zdjęcia :) Pasuje Ci różowy kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, mega ciekawe buty!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/jakos-nie-mogam-sie-pozbierac-na.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo fajny i faktycznie wygląda na wygodny:) Buty cudowne, sama się przymierzałam do podobnych ale już w sklepie zaczęły mnie obcierać przy palcach więc odpuściłam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały look, wyglądasz cudownie, a do tego te paznokcie! Pięknie!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty i sweter! I wielki plus za kolory! :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz <3
    super wygląd bloga ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look:) cudowne masz buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny look, świetne kolorki no i buciki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny zestaw, piękne buty! ;)
    Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny outfit. Paznokcie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl