backless

Często mi piszecie, że jasne kolory bardzo do mnie pasują. Dzisiejszy zestaw wobec tego składa się z samych jasnych i delikatnych barw. Słodką całość przełamałam przez masywne sandały. To moje pierwsze w takim stylu i muszę przyznać, że natychmiastowo (o dziwo) przekonały mnie do siebie. Fajna odskocznia od tych klasycznych modeli. To właśnie one, wraz z bluzką z dekoltem na plecach grają pierwsze skrzypce. Jak Wam się podoba?

sandały - Czasnabuty (klik)
bluzka - tutaj (klik)
spodnie - LOLA





26 komentarzy:

  1. przepiękny zestaw, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tak pięknie opalonej skóry jasne kolory pasują wyjątkowo. Fajny zestaw. Szczególnie bluzka z odkrytymi plecami robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i tył bluzeczki super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka a buty są przegenialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty opalona! Przy dzisiejszej pogodzie to aż nieprawdopodobne ;o
    Jak oceniasz te buty, są warte zakupu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, jak najbardziej :) są śliczne i bardzo wygodne. Mają tylko dość mało dziurek na tym pasku wokół kostki, ale że ja nie mam najwęższej kostki, to nie stanowi to u mnie problemu akurat

      Usuń
  6. Jedna z najfajniejszych stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, piękna bluzka ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne buciki! Sama poluję na podobne, wygodne na pewno ?:)

    Poklikasz mi?-tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bluzeczka i buty :) no i zdecydowanie pasują Ci jasne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz bosko a buty są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, genialne spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak milion dolarów:) MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombowe masz te buty, bardzo mi się podobają. Zresztą z chęcią wskoczyłabym w ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka, w ogóle cała stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, mogłabyś podać link do spodni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam, kupiłam je stacjonarnie w hurtowni

      Usuń
  16. super bluzka, szkoda, że ja nie umiałabym w takiej chodzić, bo dziwnie czułabym się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :) buty cudowne *-*

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz, piękny zestaw :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Po prostu rewelacja!!!! Stworzyłas tak swietną stylizację ze zaniemówiłam i wyglądasz w tym zjawiskowo!!!! Brak mi słow <3

    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestaw!! Perfekcja:) Patrzę na Twoje włosie i sobie myślę że chyba coś moimi pokombinuję. nie chcę już rozjaśniać od nasady a odrost mam na dobre 5 cm. Takie lekkie ombre to dobre rozwiązanie, żeby włosów nie katować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki stanik dobrałaś do tego typu bluzki? :) czekam z niecierpliwością na Twoją odpowiedź, ponieważ za kilka dni wybieram się na imprezę - mam sukienkę bez ramiączek - i zachodzę w głowę, jaki stanik włożyć, aby się nie zsuwał, ładnie prezentował biust i do tego, żeby był bez ramiączek :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tu przyklejane miseczki :) nie są super komfortowe, tzn do chodzenia ok, ale już przy tańczeniu np. gorzej. Są jednak sytuacje, kiedy to wygląd jest ponad komfortem :D

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl