favorites

Czas podzielić się z Wami moimi ulubieńcami tego sezonu. Bezkonkurencyjnie należą do nich buty oraz sukienka z poniższych zdjęć. Buty po pierwsze nieziemsko mi się podobają, a po drugie są to bezkonkurencyjnie moje najwygodniejsze niepłaskie buty. Co do sukienki - ostatnio już pokazywałam tu neonową o bardzo podobnym kroju. Ta z dzisiejszego zestawu jest jeszcze bardziej 'workowata' i jeszcze bardziej podoba mi się pod względem fasonu. Zdaję sobie sprawę, że to trochę taki worek na ziemniaki przewiązany sznurkiem w pasie, ale mnie to po prostu porywa i przede wszystkim świetnie się w tym czuję. Nie ma też przy niej problemu z doborem obuwia, bo pasuje prawie do każdego rodzaju butów. Do sandałków, do trampek, slip onów, koturn, szpilek, botków, sneakersów... No ma same plusy! :P

sukienka - do kupienia u mnie
(jest jeszcze czarna)
buty - Candy_tm
naszyjnik - Mohito
torebka - priv sklep



17 komentarzy:

  1. O! wow! Aleeee piękna ta sukienka! Ślicznie Ci w bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka wygląda bardzo interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaka jest długość całkowita sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka, ale buty masz genialne ;)

    pozdrawiam
    vixen fashion blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna! Idealnie zgrałaś ją z dodatkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka. gdzie może zobaczyć co ma Pani jeszcze w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fantastycznie w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka prześliczna :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejjkuuuu przecudowne zdjęcia i świetna stylizacja!!!
    a TY wyglądasz genialnie! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna jest ta kiecka! :) i super opalenizna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Ty to jesteś wariatka z tym nr. telefonu,ale się uśmiałam:D:D:D
    W takim razie poproszę Twój:D
    Wspaniałą masz tą sukienkę,oddawaj!!!:) i jakie opalone nóżki,no no no :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja! Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna sukienka, buty tez rewelacyjne, no kurcze nie opuszcze już tego bloga :))))) Super !!!

    pozdrawiam
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl