Multicolor Jumpsuit

Cześć! :-)
Dziś dodaję wpis o wyjątkowo wczesnej porze, jednak nie chciałam, aby zdjęcia musiały leżeć kolejny dzień w folderze z tymi oczekującymi na ujrzenie światła dziennego, a później prawdopodobnie nie będę miała dostępu do komputera. To natomiast za sprawą tego, że właśnie się powoli szykuję, wsiadam w auto i jadę na PKS po moją Ewelkę (znaną jako Pajpeczkę :)). Strasznie się cieszę, że się w końcu znów zobaczymy. Szkoda tylko, że pogoda dziś nie dopisuje.
Uciekam, bo siedzę jeszcze z mokrymi włosami, Was natomiast zostawiam z zestawem z kombinezonem w roli głównej. Kombinezon ten to kolejna rzecz, którą z przyjemnością zaliczam do grona 'jeszcze lepiej wyglądających w rzeczywistości niż na stronie sklepu'. Sami zobaczcie jaki jest śliczny. :)

kombinezon - tutaj (klik)
torebka - Bangood
buty - Allegro


17 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Jasne, kolorowe kolory zdecydowanie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest zaje .... :) Też mi się strasznie podoba i jeszcze ta torebka, cudo, cudo , cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow brak slow! wygladasz pieknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj zdjecia z Ewela! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno już dodałam na Instagrama, drugie na mój facebookowy fanpage :)))) Ale i tutaj się pojawią!

      Usuń
  5. Świetny kombinezon, wydaje się bardzo leciutki i przewiewny ;) Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kroje, a tobie one bardzo pasują.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kombinezony a ten Twój jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kombinezon i te śliczne kolorki, cudowny!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na Twoim blogu chyba po raz pierwszy, przejrzałam kilka postów i jestem zachwycona! Teraz będę tutaj stałym gościem :) xx

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl