Pasiak plus błękit

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczoną Waszą reakcją na sandały z poprzedniego wpisu! Nie sądziłam, że tak lubicie tego typu masywne buty, postanowiłam wobec tego przygotować kolejny zestaw z nimi. Tym razem jest to prosta, codzienna propozycja, którą 'skleiłam' spontanicznie przed wyjściem do galerii handlowej. Od dziś w końcu mamy ładną pogodę we Wrocławiu, jednak ostatnie dni były dość nieciekawe, dlatego byłam zmuszona włożyć płaszcz. Myślę jednak, że ta solidna porcja błękitu wyszła mi w tym zestawie na dobre, a Wy jak myślicie? :-)

bluzka - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
torebka - tutaj (klik)
spodnie - Wassyl (stacjonarnie)


17 komentarzy:

  1. Takie buty pasują do wszystkiego, więc jak ich tu nie uwielbiac.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty jak dla mnie okropne, ale reszta na duuuuzy plus! jestes taka piekna!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, bluzeczka jest świetna ;) Oczarował mnie kolor torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna stylizacja!!!! Przepiękny płaszczyk i buty i spodnie i bluzka i TY :) wszystko bardzo mi się spodobało <3 Naprawde swietny outfit kochana !!! Bravo :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz juz nie raz widziałam na niejednym blogu, nie dziwie sie bo świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie te buty przełamują całą stylizację! Genialne połączenie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszą mnie buty tego typu mają coś w sobie , ale jeszcze ciągle się waham ;/
    Hmm może w końcu się zdecyduję :)
    Super zestaw ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz a buty są obłędne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna stylizacja, ślicznie wyglądasz. Wszystko chętnie przygarnęłabym :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasują mi do tej stylizacji również delikatne szpileczki, ale ze względu na to iż wiem jak się takowe nosi, Twoje sandałki przemawiają do mnie o wiele mocniej niż szpilki. Sama lubie masywne buty.
    Zapraszam do siebie :* http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj te buty podobają mi się w każdej Twojej stylizacji <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są czadowe! co raz bardziej podobają mi się buty, na takiej "ortopedycznej" podeszwie,mają w sobie to coś :D
    i piękny płaszczyk- kolor jest super! :)

    klik: bluzka 16$, plaszcz21$, torebka 42,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie linka ogrodniczek z obecnego posta oraz sukienki z poprzedniego? i baner:) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała nasza gwiazda!
    cudowne masz buciki kochana i piękne kolorki:)<3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl