Różowe najeczki

Cześć! :-)
Dziś przygotowałam dla Was zestaw pełen energii, kolorów i uśmiechu. W pakiecie przy okazji ogrom wygody - to ostatnimi czasy baardzo lubię i cenię. Z tego też względu zdecydowałam się na sneakersy Nike w jednym z moich ulubionych kolorów. Podobały mi się od dawna, oglądałam je w wielu sklepach internetowych, aż w końcu się skusiłam. Powiem Wam, że na żywo robią jeszcze lepsze wrażenie i są przede wszystkim nieziemsko wygodne. Mimo że są na koturnie, to można w nich śmiało ruszać na całodniowe latanie po mieście. :) Polecam też przy okazji sklep SneakerBox, w którym można znaleźć mnóstwo unikatowych i trudno dostępnych modeli butów znanych marek.

kurtka - tutaj (klik)
t-shirt - tutaj (klik)
spodnie - tutaj (klik)
torebka - tutaj (klik)


21 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz ;) świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torebka !

    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurtka przepiękna, a paznokcie jeszcze bardziej! :) śliczna, wygodna stylizacja! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiech najcudowniejszy <3.
    Mam taką samą kurteczkę ;p.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz uroczo, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie buty, szminka i paznokcie się podobają ! ;) Ze względów oczywistych! :D Brakowało nam Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię sportowych butów, ale te są naprawdę spoko;)

    pozdrawiam i czekam na nowy wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw.<3 /BogusiaG

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie Ci w takim koczku!
    cudnie wygladasz, marza mi sie te butki :)
    buziaki ! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem absolutną fanką tej energii kolorów i uśmiechu :) ponadto piękne zdjęcia :) Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne sa! choc ja osobiscie tych na koturnach nie lubie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie jak zawsze- stylowo, kolorowo i mega pozytywnie! :) Podoba mi się!!

    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w butach na koturnach źle się czuję :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, moje ulubione kolory! :) Super wyglądasz, też mam nike i je uwielbiam

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka i torebka są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie połączyłaś kolory, a Twój uśmiech - przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl