unusual

Większość z nas zapewne doskonale wie jak to jest, kiedy wpada nam w oko coś, co kompletnie nie jest nam potrzebne, ale mimo tej świadomości, i tak opuszcza sklepowy wieszak, a ląduje w naszej szafie. Ma to w sumie swoje plusy (albo tylko głupio się tłumaczę...), ale dobrze jest mieć w zanadrzu kilka takich okazjonalnych rzeczy 'na zapas', bo kiedy na gwałt czegoś potrzebujemy, bo już nadarzy się jakaś specjalna okazja, wtedy jak na złość w sklepach pustki. Jeszcze gorsze byłoby przecież kupowanie wtedy tak na siłę, tak bez przekonania. :)
Mnie pozostaje teraz czekać na jakąś okazję, aby móc z radością włożyć na siebie tę sukienkę. Wpadła mi ona od razu w oko i mam nadzieję, że poprzez obejrzenie poniższych zdjęć, zrozumiecie mnie doskonale. :)

sukienka - tutaj (klik)
torebka - F&F
buty - Centro


17 komentarzy:

  1. Wow sukienka jest genialna, bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta sukienka, wyglądasz mega kobieco :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakup w pełni usprawiedliwiony. Piękna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sukienka i boskie buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wyglądasz, cudowna sukienka, bardzo mi się podoba całość :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  7. w tych butach coś mi nie pasuje... ale za to sukienka cudna!
    czy mogłabyś poklikać w linki w moim najnowszym poście? sama rozumiesz jakie to ważne, bardzo bym prosiła! :*
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Góra sukienki prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko co za sliczna sukienka!! W kazdej stylizacji wyglądasz perfekcyjnie, naprawde gratuluję smaku i gustu!!!

    Pozdrawiam
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl