weekend w zdjęciach

Dzisiejszy wpis to mój miniony weekend uwieczniony na zdjęciach. Z racji tematyki bloga, są to oczywiście zdjęcia moich zestawów, które miałam przez te dni na sobie. Od zawsze lubiłam się przebierać, a z biegiem czasu lubię to coraz bardziej i bardziej (pewnie też dlatego, że teraz moja szafa jest bardziej obficie wypełniona niż wtedy, kiedy byłam nastolatką). Poza poniższymi zestawami był jeszcze jeden, na wieczornego grilla, ale stwierdziłam, że jego pokażę w najbliższym czasie w odrębnym poście. Mam nadzieję, że ta nieco inna forma wpisu przypadnie Wam do gustu. Miłego oglądania!

na spotkanie z koleżanką
bluzka - tutaj (klik)
spódnica - Bershka
torebka - Parfois
buty - Candy_tm

na poobiednie korzystanie z promieni słonecznych
szorty - tutaj (klik)

na małą samochodową przejażdżkę
koszula - tutaj (klik)
spodnie - Candy_tm
buty - allegro

na spacer
sukienka - tutaj (klik)

21 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądałaś w każdym zestawie, a koszula genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest cu cu cudowna !

    ___________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem wszystkich stylówek, wielkie wow!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzi na to, że nie ma dnia, żebyś prezentowała się ciut gorzej. To po prostu niesprawiedliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są świetne, ale pierwsza zdecydowanie wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty, a Ty na każdym zdjęciu wyglądasz fantastycznie! Stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Genialne zestawy! Chciałam napisać, który podoba mi się najbardziej ALE... nie wiem! :P Zawsze świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie zestawy bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na wpis;) dla mnie zestaw z koszulą the best;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A każde zdjęcie jak z katalogu. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja! nic tylko się uczyć od Ciebie stylu :) każdy look mi się podoba, a zdjęcia takie spontaniczne, najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza jak zawsze, a do tego świetne wyczucie stylu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz cudowną bluzkę na pierwszych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega podobają mi się te szorty ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestawy, najlepsze spodenki <3 a możesz powiedzieć jaki rozmiar zamówiłaś bo tez chce takie ale nie wiem jaki rozmiar zamówić z tej chińskiej stronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam M, ale wypadają bardzo małe, biję się z myślami czy nie sprzedać tych moich, bo są trochę za ciasne... ubolewam, bo strasznie mi się podobają :(

      Usuń
  16. Pierwszy set i ostatni cudowne! :) Ślicznie wyglądasz.

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl