birthday girl

Cześć :-)
Ostatnio mam małego blogowego lenia, co jest też niestety skutkiem ubocznym dużej ilości zajęć. Ostatnie miesiące a w zasadzie cały rok był dla mnie baaardzo pracowitym czasem, dodatkowo dużo energii zabrała mi sesja, która dopiero niedawno się skończyła. Zdecydowanie potrzebuję naładowania akumulatorów i małego resetu. Myślę, że w tym roku zasłużyłam sobie na to jak nigdy dotąd. Na szczęście do mojego urlopu został już niecały miesiąc, niesamowicie się już nie mogę doczekać!
Na temat zestawu nie będę się dziś zbytnio rozpisywać, mam nadzieję, że mi to wybaczycie, w końcu mam dziś urodziny! :D
Poza tym mały głodek gna mnie właśnie czym prędzej do kuchni w celu zrobienia naleśników, koniecznie z dżemem malinowym. Chodzą za mną od rana, także... lecę!

spodnie - no name (podobne w Bershce)
espadryle - all
t-shirt - no name


13 komentarzy:

  1. Ach Kochana, jak zwykle wyglądasz kwitnąco, a każdy jeden zestaw jest lepszy od drugiego! Jeszcze raz, wszystkiego, czego tylko sobie zapragniesz, gwiazdki z nieba Ci jeszcze nie życzyłam, więc życzę ;) 128 lat ! Duża rośnij i się śmiej jak najwięcej :) A jeśli już łzy, to tylko ze śmiechu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie wpadły mi w oko, śliczne są :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię elementy w wojskowym stylu. Spodnie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super luzacka i sportowa stylizacja, ale jak zawsze stylowa ! Swietne spodnie i buty!!! Ciekawa torebka - odrazu przykuła moją uwagę, bo jest inna od wszytkich, super <3

    Pozdrawiam
    Asia
    http://missmoonlight-pl.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz !


    __________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie! Nie lubię moro, ale u Ciebie ten wzór naprawdę się broni, super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze idealna !!! Spodnie są świetne i w ogóle ten cały luzaczek wygląda nadzwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Wszystko się pięknie prezentuje :):)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra spodnie, świetnie eksponują Twoje nogi;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie i buty są świetne! :) buziaki

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit świetny - choć spodnie są najlepsze :)

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są świetne! http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl