nude

Przyszła kolej na zaprezentowanie skromnej, ale pięknej sukienki w kolorze nude. Trochę się naczekała na publikacje, zapomniało mi się o tych zdjęciach.
Postawiłam na cały zestaw w beżach. Zależało mi na takim właśnie delikatnym efekcie. Co do samej sukienki - zauroczyła mnie jej koronkowa góra. Jest przepiękna. Co do dołu - zdecydowanie dołożyłabym  mu trochę objętości i kilka cm długości. Ale bez marudzenia! Jestem zdania, że zawsze należy skupiać się na pozytywach - to tak odchodząc od tematu sukienki :)

sukienka - tutaj (klik)
buty - Labotti (daawno)
torebka - F&F


17 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka prześliczna! Miałam podobną do ślubu tylko z asymetrycznym dołem. Przód krótszy i ogon z tyłu. Wyglądasz bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest przepiękna:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem. Nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się prezentujesz! wyglądasz wspaniale!!! ja też czekam na tę sukienkę tylko białą.


    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna sukienka i kopertówka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit , sukienka jest boska ! <3

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała stylizacja! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sukienka-w moim stylu ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, elegancka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie się prezentujesz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl