Stylówa na sportowo

Neony to zdecydowanie moja działka. Bardzo się w nich lubię. W dzisiejszej stylówce występują jedynie w dodatkach, ale w tak intensywnej wersji, że w dużej mierze robią ten look. Postawiłam też na nowe ogrodniczki. Po ich zamówieniu byłam bardzo ciekawa czy otrzymam to, czego oczekuję. Nie dość, że spełniły one w rzeczywistości moje oczekiwania, to jeszcze je przerosły. Są rewelacyjne, uwielbiam je zakładać. Nawet ze zwykłym białym t-shirtem wyglądają świetnie. Na poniższych fotkach pod spodem mam tak naprawdę... sukienkę. Sportową, luźną sukienkę, którą wykorzystałam jako t-shirt. :)
P.S. Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam mój pies, który jest na zdjęciach, na kilku tylko w kawałku, ale zawsze natrętnie towarzyszy mi podczas zdjęć robionych przed domem, a nie mam serca jej wyganiać czy zamykać w domu :)

ogrodniczki - tutaj (klik)
t-shirt (sukienka) - tutaj (klik)
buty - Nike Air Max tutaj i tutaj
czapka - h&m


6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie stylizacje:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, dodatki tworzą całość zestawu, wyglądasz świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ogrodniczkii *.*
    zajrzyj do mnie-> kasicowaphotography.blogspot.com
    ja już obserwuję czekam na ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl