Air max thea

Cześć! Na szybko dodaję dla Was nowy wpis, bo ja już na walizkach, z niecierpliwością odliczam godziny do wylotu, ale nie chcę robić tak długiej przerwy w blogowaniu, żebyście przypadkiem o mnie nie zapomnieli! :) Co prawda dzisiejszy zestaw jest nieszczególnie adekwatny do obecnej pogody, ale jeszcze kilka dni temu było dość chłodno, poza tym mam nadzieję, że odbierzecie go po prostu jako małą inspirację na nadchodzący przejściowy sezon letnio-jesienny. Postawiłam na militarne barwy, jednak żeby nie było tak typowo jesiennie i pospolicie, dodałam trochę koloru (i to w jakiej pięknej barwie!), przemycając do tego zestawu mój nowy nabytek - air maxy thea. To chyba najładniejsza pozycja w mojej małej kolekcji obuwia sportowego, czyż nie? :)

spodnie - tutaj (klik)
kurtka - Candy_tm
bluzka - no name


16 komentarzy:

  1. Skad bluzka ? Prosze zdradz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją na fanpage'u 'A&T fashion' ale nie do końca mogę ją polecić. Mimo że jest piękna, z wyglądu bardzo mi się podoba, to po jednym praniu (i to ręcznym!) zrobiły się na niej takie żółte zacieki, choć metalowych elementów nie moczylam...

      Usuń
  2. Swietne te buciki ! Kolorek niesamowity :) ogólnie cała stylizacja mi sie podoba, wygoda i luz - również zdjęcia super ;)
    Pozdrawiam i udanych wakacji życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki ładne, jednak najbardziej spodobały mi się okulary. Z jakiego są sklepu? :)
    zapraszam do siebie,
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look!

    ________________________
    Fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nic dodać nic ująć...zestaw jest idealny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna torba, ogólem ciekawy outfit, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty super! a uśmiech zniewalający:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie militarne barwy! Koszulka i kurtka świetne!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. buty nadają całości charakteru i tworzę świetny kontrast :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetna stylizacja ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wyglądasz:D buty i torebka bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl