bikini love

Wróciłam! :)
Pierwszy pourlopowy wpis postanowiłam przygotować w możliwie najbardziej wakacyjnej formie. Nie mógłby on wobec tego nie dotyczyć właśnie strojów kąpielowych. Wzięłam ich ze sobą aż 7, więc myślę, że chętnie obejrzycie moją małą kolekcję. Aby nie zanudzić, na zdjęciach z aparatu postanowiłam uwiecznić tylko 2 z nich, resztę natomiast pokażę na telefonowych-instagramowych fotkach. Ten, który pokażę jako pierwszy to niekwestionowany faworyt. Podobał mi się od kilku miesięcy i byłam pewna, że będę musiała obejść się w tym sezonie bez niego, ale jednak... wpadł w moje ręce. To już mój drugi strój znanej marki Triangl. Baaaardzo polecam. Ten nabyłam za pośrednictwem sprawdzonego i zaufanego sklepu internetowego MemoTrade.
Tymczasem zapraszam do oglądania!


 2. KLIK

3. lewa: patrz nr 1; 4. prawa: klik

5. F&F

6. F&F

7. prawa: Brakinis (klik) 

8. lewa: Triangl

Przy okazji zapraszam Was do śledzenia mojego Instagrama - KLIK (nick: karolina.banas)

23 komentarze:

  1. Wszystkie są na serio fajne! Moim faworytem jest ten pierwszy <3 Fajnie podkreśla twoją opaleniznę. Szkoda tylko, że najpierw nosiłaś go a później inne, bardziej wycięte kostiumy przez co pupa i plecy nierówno Ci się opaliły :(

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam własnie na przemian, kwestia tylko tego, w jaki dzień akurat dane zdjęcia były robione :) Zresztą myślę, że nie jest to szczególnie znaczące - po powrocie przecież już nie noszę strojów, a w ubraniach tego na szczęście nie widać. Nie skupiam się z natury na takich mało istotnych 'pierdołach' :P

      Usuń
  2. oja ale opalona! super strój - ten pierwszy

    ___________________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty opalonaaa jesteś, pięknie♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala, ale torpeda :D Piękną masz figurę, opaleniznę i stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No prezentujesz sie bosko we wszystkich tych strojach<3 Piekna opalenizna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wyglądasz oblednie we wszystkich strojach :) zazdroszcze figury :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wszytskie są super, najbardziej podoba mi się 1 i 7

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow masz boską figurę:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne stroje! Pozdrawiam

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podobają się dosłownie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW :D 2 i 4 urzekły moje serce! prezentujesz sie pięknie, piękna opalenizna i nie ma co ukrywać - figurka też ;) tylko pozazdrościć ;)

    pozdrawiam, Angelika ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) widzę, że mamy podobną figurę a również chcę kupić strój triangl. Czy mogłabyś napisać w jakim rozmiarze go zamówiłaś ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - dół mam w rozmiarze S, a górę w rozmiarze S+ :-)

      Usuń
  13. Pieknie neonki podkreslaja opalenizne 😊😊😊 figurka Marzenie i bajeczne widoczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Neony aż rażą w oczy przy opaleniźnie - ale o to w nich chodzi :D

    Oglądajac fotki zatęskniłam za własnym urlopem,a kolejny dopiero w za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty murzynie !!! :) też chcę taka opaleniznę , zazdroszczę !!! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 strój najlepszy;)

    pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana jakie ćwiczenia na uzyskanie takich kształtów? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podejrzewałaś mnie o ćwiczenia, ale niestety...nic z tego :P

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl