summer looks

Moja tegoroczna wakacyjna frekwencja na blogu zdecydowanie aż się prosi o jakąś naganę. Najpierw mały kryzys, później urlop, od urlopu minęło już 1,5 tygodnia, a tu zaledwie jeden wpis. Już od 5 dni codziennie budziłam się z zamiarem dodania 'dziś' nowego wpisu i codziennie szłam spać z myślą 'jutro już na pewno dodam!'. Ten czas tak szybko leci! Raz że mam ogrom pracy (po pachy wręcz), a dwa że jednocześnie staram się maksymalnie korzystać z końcówki lata i nie marnować ani jednej wolnej chwili.
Dziś po raz pierwszy zaprezentuje zestawy z urlopu.Z racji, że nie są to takie kompletne stylizacje, bo nie miałam ze sobą całej szafy, żadnych dodatków itp., postanowiłam że będę publikować po dwa zestawy w jednym wpisie, obawiając się, że pojedynczo mogłyby one okazać się nieco...nudne.
Mam nadzieję, że cała seria wpisów ze zdjęciami z Turcji spodoba się Wam (bo mam tych zdjęć naprawdę sporo) oraz że oglądanie ich choć częściowo odda Wam cudowny klimat tureckiego Bodrum.

spódnica - tutaj (klik)
 

komplet w ananasy - tutaj (klik)


11 komentarzy:

  1. Obie stylizacje fantastycznie ;) Jednak w czarnej maksi i tym topie wyglądasz powalająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zdjęcia, piękna sceneria, piękna opalenizna, świetnie się prezentujesz:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie mogę doczekać się swoich wakacji :)

    _____________________
    fashion,makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie;) świetne zestawy na wakacje u mnie królowały kiecki;)

    pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. w obu stylizacjach wyglądasz obłędnie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obie stylizacje swietnie, jednak długa spódnica i top górą ! ;) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. W drugiej stylizacji wyglądasz pięknie
    zapraszam do siebie.
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplet z ananasami. Gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look ze spódnicą, w sam raz do panującej aury na zdjęciach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw jest fantastyczny. Drugi nie dla mnie, ale bardzo pozytywny.:)

    Wiem jak to z blogiem jest w okresie wakacyjnym. Miałam dodawać więcej postów, a tymczasem dodałam 2? 3? Jeszcze mniej niż w roku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl