summer love

Jaka to jest bolesna świadomość, że kolejny urlop dopiero za rok! To chyba najprzyjemniejszy czas w roku, zdecydowanie warty nawet całorocznego odkładania 'do świnki'. Na ten temat może jednak nie będę się dłużej rozwodzić, bo czasu i tak nie przyspieszę, a mogę się tylko nabawić niechcianego doła. :-P
Dziś kolejna porcja wakacyjnych zdjęć - w tym stylówka z romantyczną, pastelową sukienką (na kolację) i z kombinezonem (na basen). Ciekawa jestem który zestaw tym razem bardziej przypadnie Wam do gustu - dajcie znać! :)

sukienka - tutaj (KLIK)
sandałki - no name


 kombinezon - tutaj (klik)
kapelusz - F&F
sandałki - Candy_tm





17 komentarzy:

  1. Sukienka przesłodka ale kombinezon to mój absolutny numer 1!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo! przepięknie

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Doła u Ciebie zdecydowanie nie chcemy. Tobie się skończył urlop, a mi wakacje - też nad tym ubolewam.. Ale oby do następnego :) Świetnie wyglądasz, piękne zdjęcia. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oba zestawy skradły moje serducho:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Genialne zdjęcia! <3 Urocza sukienka i świetny kombinezon! :-) Same skarby! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz bosko!! uwielbiam Cie :) a tak z innej beczki jaki to konkretnie model zegarka?? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! :) To Michael Kors, model MK-5055

      Usuń
  7. Zdecydowanie sukienka, jakoś wolę odryte plecy jak brzuszek:P pięknie wyglądasz!

    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon wygrywa ;) powiedz mi co Ty robisz ze masz taka figure? Jakas diete stosujesz, na silownie chodzis? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Nie robię nic, na siłownie (niestety) nie chodzę (choć uważam, że powinnam), natomiast moja dieta wygląda koszmarnie :P

      Usuń
  9. Piękna sukienka! Ja na lato wybieram wygodną sukienkę bez żadnych udziwnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest przepiękna, ale kombinezon też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś za każdym razem gdy dodajesz post dodawać też zdjęcie na instagram? Bo czasami zapominam wchodzić na bloga, a na ig jestem codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zarówno sukienka jak i kombinezon na Tobie prezentują się ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl