a lot of black

Podobno ostatni upalny dzień w tym roku własnie dobiega końcowi... Z jednej strony trochę szkoda, ale z drugiej, to lato dało nam się nacieszyć swoimi urokami jak nigdy dotąd, stąd też ja osobiście czuje się 'nagrzana' i mam nadzieję, że wystarczy mi tego ciepła na godne przetrwanie jesieni i zimy. Kilka postów będzie jeszcze niezmiennie w typowo letnim klimacie, bo szkoda by było nie pokazać tu wszystkich zdjęć z Turcji, jakie specjalnie w tym celu zostały wykonane. Dziś prezentuję czarną minisukienkę z wzorzystym dołem oraz prosty, znany Wam już pewnie z innych blogów kombinezon w wersji total black. Zobaczcie:

sukienka - tutaj (klik)
buty - Centro

kombinezon - tutaj (klik)
kapelusz - F&F

22 komentarze:

  1. Wow przepięknie wyglądasz! A jaki masz rozmiar tej biało-czarnej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej rozmiarówka zaczyna się od M-ki i taki właśnie mam rozmiar :))

      Usuń
  2. Bardziej wpadła mi w oko druga stylizacja! ;) piękna opalenizna!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie poznałam Cię na pierwszym zdjęciu :) Wyglądasz świetnie, a twoja figura jest przepiękna <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. I sukienka i kombinezon rewelacyjne, ale uwagę przyciąga Twoja piękna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś za każdym razem gdy dodajesz post dodawać też zdjęcie na instagram? Bo czasami zapominam wchodzić na bloga, a na ig jestem codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety raczej nie - kiedyś tak robiłam, teraz natomiast chcę bardziej oddzielać bloga od instagrama i takie posty na IG może będą się zdarzały, ale sporadycznie. Zachęcam w takim razie do polubienia mojego fp na facebooku (zakładam, że masz konto na fb, bo 90% ludzi ma) - tam zawsze jest informacja o nowym poście :)

      Usuń
  6. na wakacje idealne!

    ______________________
    fashion, makeup i?
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo! przepięknie, kliknięte
    czy mogę Cię prosić o klik? goo.gl/XKJRrE

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ale już jesteś opalona:) pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oba zestawy bardzo piękne :) sukienka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zestawy i jaka masz cudna opalenizne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno jak ty to robisz ze na kolejnych zdjęciach wyglądasz jeszcze lepiej. Cudna jesteś zarazem taka "rasowa" ☺ swietne stylizacje ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze sukienka idealnie podkreśla twoją figurę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby dwie stylizacje skradły me serce:) !

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNE STYLIZACJE!
    Nie wiem czemu ale stylizacja druga bardziej mi przypadłą do gustu i w niej sam bym wystąpiła!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta sukienka! pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawy idealne jak dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW 1 stylówka bardzo do mnie przemawia;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w tej sukience :P jest po prostu boskaa :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl