autumn

W pierwszym jesiennym zestawie tego sezonu postanowiłam postawić na kratę, która jest zdecydowanie ponadczasowa. Koszula w kratę to według mnie zdecydowanie jedna z ważniejszych pozycji w mojej szafie. Jesienią i zimą szczególnie nie wyobrażam sobie bez niej mojej garderoby. Świetnie wygląda do czarnych woskowanych/skórzanych spodni, ale tym razem połączyłam ją z białymi, aby dodać zestawowi trochę lekkości. Przy okazji przemyciłam tu trochę pazura i najgorętszego trendu w postaci kurtki z frędzlami. Nie wyobrażam sobie innego dopełnienia tego zestawu niż białe slip on'y ze złotymi czubkami, ich obecność w tym zestawie była dla mnie oczywista. :-)

koszula, kurtka - Candy_tm (klik)
spodnie - no name


12 komentarzy:

  1. Świetna koszula !

    ____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw! Genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krata jest dobra przez cały rok :) Mam całą masę kraciastych wdzianek, można powiedzieć, że je kolekcjonuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i piękne zdjęcia:) powiedz czy te slipony są wygodne? polecasz je?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak, bardzo je polecam, są świetne

      Usuń
  5. Witam, swietny zestaw, ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny codzienny zestaw -koszula kapitalna!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakja kocham czerwone koszule!! Swietna stylowka ;)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl