last summer photos

I dobrnęłam do końca. Przed Wami ostatni wpis z tegorocznych wakacji. Dość mozolnie mi to szło, ale niestety są rzeczy ważniejsze niż blog, mam nadzieję, że rozumiecie. Na szczęście jesień mnie jeszcze nie zastała. :)
Na ten ostatni post przypadł zestaw z kombinezonem o bardzo nietypowym, fajnym fasonie oraz prosta stylówka o sportowym charakterze. Co tym razem bardziej Wam się podoba? :)

1-szy zestaw:
szorty - tutaj (klik)
buty - adidas

2-gi zestaw:
kombinezon - tutaj (klik)

P.S. Zwyciężczynią konkursu zorganizowanego wspólnie ze sklepem Goodlookin jest Pani Katarzyna Lemonek. Gratuluję! :)





14 komentarzy:

  1. Piekne stylizacje ♥ a włosy - MARZENIE !!!
    Gratuluje zwyciezczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opalenizny Ci mega zazdroszczę. Ja z wakacji zawsze wracam z dość lichą, bo opalam się na brzoskiwnie ;<
    Buty z adidasa rewelacja ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety po opaleniźnie nie ma już śladu. W tym roku chyba wyjątkowo krótko się trzymała :(

      Usuń
  3. Tak przyzwyczaiłam się do tych wakacyjnych postów, aż mi szkoda, że to już ostatnie takie stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba zestawy genialne. Widać, że miałaś udane wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz:) śliczny kombinezon:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale opalona jesteś 2 stylizacja cudowna .Gratulacje dla p.KASI i trzymam kciuki za kolejne losowania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te butki z Adidasa i kombinezon ♥


    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tak opalonej skórze wszystko pięknie wygląda;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl