Royal blue

Co prawda ten wpis miał być już ostatnim wakacyjnym... Przeglądając jednak zdjęcia i zestawy, które mi pozostały, stwierdziłam że ta sukienka i te fotki zasługują w sumie na solową publikację. To była chyba moja ulubiona sukienka, którą tam ze sobą zabrałam. Jak tylko zobaczyłam te białe altanki przy hotelu, od razu wiedziałam, że to miejsce na zdjęcia własnie w niej. Jest co prawda bardzo krótka, ale spokojnie - mam pod spodem krótkie spodenki, co da się dostrzec na kilku zdjęciach. W zasadzie można ją uznać za tunikę. Bądź co bądź - uwielbiam ją. :)

sukienka - tutaj (klik)
buty - Centro


13 komentarzy:

  1. WOW! Niesamowicie wyglądasz w tej sukience! ;)
    Pięknie Ci w tym kolorze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde piekna stylizacja i do tego sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym kolorze;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor po prostu idealny dla blondynki :)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajć zazdroszczę:) sukienka jest fantastyczna;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień niebieskiego. Cudownie komponuje się z opalenizną. Całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw ! Czy mogę zapytać ile masz cm wzrostu ? :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl