grey dress

W ciągu ostatnich kilku dni pogoda zmieniła nam się tak gwałtownie, że zestawy sfotografowane tydzień czy dwa tygodnie temu są już niestety tak bardzo nieaktualne. Właśnie dziś, wsiadając do auta po nocnym przymrozku, miałam wątpliwą przyjemność przypomnieć sobie jak to jest łapać lodowatą kierownicę (nie znoszę tego!) i doszło do mnie przerażenie związane z tym, jak nieprzyjemny czas przed nami. Jeszcze gdyby chociaż piękno białej, śnieżnej zimy mogło nam wynagrodzić tę całą męczarnie... Niestety podobno nie zapowiada się. Czy tylko mnie wizja najbliższych 5-6 miesięcy tak dobija?

marynarka - tutaj (klik)
sukienka - nie pamiętam
buty - Fashion Queen


11 komentarzy:

  1. Jaką Ty masz figurę boską! 😊 kwitniesz ! Marynarka mi się podoba i to bardzo ! 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie to samo dzisiaj powiedziałam - żeby chociaż spadł śnieg, a nie tylko zimno i ponuro bez żadnego uroku. Ale Twoja stylizacja rozjaśnia ten pochmurny dzień! :)
    Nie mogę napatrzeć się na Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw jest idealny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, genialna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, sukienka i szpileczki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka i piękne szpilki! ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie się prezentujesz jestem pod wrażeniem!:)Świetny kolor marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, mnie też to dobija! :( a sukienka śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl