kawa z mlekiem

Czy dzisiejsza kawa z mlekiem już wypita? Właśnie z nią kolorystycznie kojarzy mi się mój dzisiejszy zestaw, choć łasuchom może prędzej na myśl przyjdzie toffi. :) Sweter z dzisiejszego wpisu to nowa pozycja w mojej szafie i jest naprawdę cudowny. Baaardzo mięciutki i przyjemny (a i cenę ma atrakcyjną, zajrzyjcie). Jak to zwykle u mnie bywa - myślę własnie nad zamówieniem drugiego, w innym kolorze. Najgorsze jest tylko to, że już całkiem na poważnie przestają mi się mieścić ciuchy w szafie, a ja zamiast co nieco posprzedawać, to myślę, że wszystkie są mi bardzo potrzebne, nawet jeśli chodzę w nich raz na ruski rok. Pewnie niejedna z Was miewa takie 'problemy' - i oby tylko takie!!! :)

P.S. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w 2 konkursach, które trwają obecnie na moim blogu.
TUTAJ do wygrania bon o wartości $120 do sklepu Sheinside.com
TUTAJ do wygrania bon o wartości $100 do sklepu Romwe.com

sweter - tutaj (klik)
spodnie - Candy_tm
kurtka - tutaj (klik)
buty - Velvetbut


17 komentarzy:

  1. Jak będziesz organizować wyprzedaż, to wiedz, że będę pierwszą osobą, która zajrzy do Twojej szafy i ograbi Cię z tych Twoich dóbr ! ;) W 100% odpowiada mi Twój styl, więc jeśli bedziesz coś takiego organizować, dawaj znać ! ;) Ten sweterek jest cudowny, chętnie zajrzę i go obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kojarzy z bawarką, którą właśnie zrobiła mi babcia :D A sweterek wygląda na taki mięciutki, że miałabym ochotę się w niego wtulić ;P Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna kolorystyka:) świetnie się prezentujesz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny sweterek !
    Bardzo podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kurteczka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna stylizacja, podoba mi się :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz ;) bardzo pasuje Ci ten kolor kawy z mlekiem ;) cudowne spodnie i sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, chciałabym się Ciebie poradzić w sprawie pewnego zakupu ponieważ mam mały problem z rozmiarówkami w zagranicznych sklepach. Mogłabyś mi podpowiedzieć który rozmiar wybrać.? Figurę i wymiary mam bardzo zbliżone do Twoich.
    http://www.choies.com/product/wine-red-faux-suede-long-sleeve-slim-blazer_p40453

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą kurteczkę, ale zamówiłam ją już dawno i nie pamiętam jaki rozmiar wybrałam, a niestety nie posiada ona żadnej metki. Patrząc po wymiarach, wybrałabym M

      Usuń
  9. To moje ulubione kolosy :) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie <3 <3 <3. Bardzo mnie urzekło to połączenie kolorów. Piękna stylizacja!!! A buty to mistrzostwo!!! Wyglądasz rewelacyjnie.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl