Konkurs z Romwe.com - wygraj $100 na zakupy!

Wygraj bon o wartości $100 (ok. 380zł) do wykorzystania w sklepie Romwe.com

Wygrana wędruje do: kaczmarek.maria@o2.pl


ZASADY:
1. Zarejestruj się na Romwe.com (klik)
(Nie bez powodu jest to bardzo ważny warunek - konto zwycięzcy zostanie 'doładowane' bonem na $100)

2. Polub profil Romwe.com na facebooku (klik) oraz mój fanpage (klik)

3. Zostaw pod tym wpisem komentarz, którego treścią będzie Twoje imię oraz adres mailowy podany przez Ciebie przy rejestracji na Romwe.com

Jeśli masz ochotę, zaoberwuj dodatkowo mój profil na Instagramie :) - KLIK

Konkurs trwa do 2.11

Moje propozycje na wykorzystanie takiej nagrody:
1. klik 2. klik 3. klik

1. klik 2. klik 3. klik

1. klik 2. klik 3. klik


71 komentarzy:

  1. Biorę udział! Mam na imię Paulina, mój mail to perseveree@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać imie :P
      Agnieszka
      na fb Agnieszka Biskup

      Usuń
  3. Adres mailowy: wiki23180@wp.pl O kolejny konkursik :) Jak fajnie biorę udział w tym i shein myślę że można ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina, pasjecaroline@gmail.com . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :) Mój adres mailowy to dorotaciecholinska@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagoda
    jagooodowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia
    kasiatko91@go2.pl
    insta obserwuję od dawna jako kacha_kot :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania
    ania030590@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. aga0o@gazeta.pl
    Instagram jako aga0o 😊👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulina,
    wizaz.szprotawa@gmail.com / na insta jako Paulisia_makeup_artist
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosia ,a mój mail to kontooo22@gmail.com :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. hej :)
    moje imie to Julita, mail który podałam to a05@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia, natalia_powazka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Renata , mój adres renataborkowska83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Basia .
    Mój adres e-mail :
    basia-stachura@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karolina :} husky03@wp.pl
    Ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  17. Karolina
    kaolinka91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Paulina
    pcyran6@gmail.com
    lubię jako Paulina Chojnacka

    OdpowiedzUsuń
  19. Marcela
    m.krywko93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ilona ☺
    E-mail: ilona.odrzywolska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Karolina,
    email : czepiakk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam Na imię ANIA ninka2115@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Monika
    monika220511@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Dorota - dorota.kotek711@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Sylwia
    sylwiahareza09@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Aleksandra
    oleksandraofficial@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Część biorę udział w konkursie :) moje imię to Maria, mail przy rejestracji Kaczmarek.maria@o2.pl
    Sledze Cię na IG jako mega.mi

    OdpowiedzUsuń
  28. PAULINA, WIZAZ.SZPROTAWA@GMAIL.COM ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewelina
    e_j19@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kamila :) przystalka.kamila@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Patrycja,

    patrycjaorfin@wp.pl

    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Monika :) e-mail: garncarskamonika@gmail.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *garncarskamonika@gmail.com
      Mala pomylka ;)

      Usuń
  34. Magdalena
    mgdalenka1000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. imię- Asia
    mail: jwitczakk@gmail.com
    na ig obserwuję jako asis161
    :)
    ps. Mega ciekawe i oryginalne stylizacje !:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow super! Dzięki wielkie:) pozdr. Marysia

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl