red coat

Cześć! :)
Mam nadzieję, że jakoś radzicie sobie z tą wszechobecną szarością i ciapą na dworze i że nie zapadliście w jakiś sen zimowy. Mimo że panująca aura kompletnie mi nie odpowiada, to o dziwo poczułam znowu motywacyjnego kopniaka do powrotu do regularnego blogowania. W najbliższym czasie szykuje też dla Was kilka bardzo fajnych konkursów - na osłodę jesiennych dni :)
Dziś natomiast zapraszam Was do obejrzenia mojego luźnego, codziennego zestawu.

kurtka- tutaj (klik)
sweter - tutaj (klik)
spodnie - Candy_tm
buty - no name




14 komentarzy:

  1. O takich kurtkach marzę i śnię :O Świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurtka i sweter :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aura faktycznie nie rozpieszcza, ale za to jest pretekst do rozpieszczanie siebie. Kurtka i sweter fajniutkie. Przyznam, że nigdy nie miałam kurtki w tak energetycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka jest przepiękna! baaardzo podoba mi się ta stylizacja :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie ;) a w swetrze się wręcz zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Piękna kurtka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! ta kurtka chodzi za mną i chodzi :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta narzutka, jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nagle z krótkich spodenek wskoczyliśmy w grube kurtki ;) super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten płaszczyk! Idealny na mróz, który ostatnio nas ogarnął. Na szczęście teraz z temperaturą trochę lepiej. Bardzo ładnie Ci w czerwieni :).
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl