stripes&floral

Cześć!
Dziś przychodzę tutaj z jesienną, codzienną stylówką z nieco rockowym pazurem, którego dodaje ramoneska i masywne botki na obcasie. To dość spontaniczne połączenie, stworzone wczoraj rano ze świadomością konieczności pozałatwiania paru spraw na mieście. Bez stresu wybrałam właśnie botki na obcasie - dzień wcześniej miałam okazję już je przetestować i z radością stwierdzam, że udało mi się kupić naprawdę wygodne jesienne buty. Opłaciło się spędzić pół dnia na Allegro - zresztą jesienne szarobure dni wyjątkowo sprzyjają takim poszukiwaniom - koniecznie pod kocem, z laptopem na kolanach i herbatą z cytryną pod ręką... :-)

bluzka - tutaj (klik)
kurtka - tutaj (klik)
spodnie - Tally Weijl
buty - Allegro


11 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) ile płacisz za wysyłkę z tych zagranicznych sklepów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic - w jednych sklepach jest ona darmowa od pewnej kwoty zamówienia, w innych bez względu na kwotę

      Usuń
  2. zestaw jest perfekcyjny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, podasz link do butów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/show_item.php?item=5678431413

      Usuń
  4. Za kwiatowymi wzorami nie przepadam, ale w tym zestawieniu są tak fajnie skomponowane, że aż kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz kochana!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. POdoba mi się ten look i to bardzo :) To że botki wygodne to się zgodzę mam podobne z zeszłego roku i można w nich biegać cały dzień :) A w szary dzień takie poszukiwania t faktycznie ogromna przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw,podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja!wszystko mi tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl