black and grey

W tym sezonie jesienno-zimowym zdecydowanie króluje szarość. W mojej szafie wciąż przybywa rzeczy w tym kolorze. W dzisiejszym zestawie prezentuję Wam moje 3 nowe szare nabytki w zestawie baaaardzo prostym, codziennym, wygodnym i ciepłym. W sam raz na obecną pogodę. Ciekawa jestem co sądzicie o golfach, bo ja sama szczerze ich nienawidziłam, a w tym sezonie wyjątkowo naszła mnie ochota na kupowanie ich. I o dziwo, jak dotąd, uważam te zakupy za udane, bo bardzo chętnie je noszę.

golf - Orsay
spodnie, kurtka - Candy_tm
czapka - no name


9 komentarzy:

  1. Super wyglądasz :) Lubie takie stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że golfy wracają do mody po latach banicji. Lubię, bo fajnie wyglądają i są praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale uroczo wyglądasz:) wszystko mi się podoba w tym zestawie;)
    śliczne masz loczki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow uwielbiam takie stylizacje! świetne spodnie i kurtka, a Ty wyglądasz prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetna stylizacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No faktycznie nuuda...;) Ty to jesteś dobra Karolcia wiesz? Zawsze serwujesz jakiś fajny zestaw i piszesz że zwyklak...;)
    A wiesz w tym sezonie też przeprosiłam się z golfami, sama nie wiem jak bo też za nimi nigdy nie przepadałam...no i szary to fajna baza do jesienno-zimowych zestawów:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl