na cebulkę

Ten wpis miał się pojawić dopiero jutro, ale za oknem dziś wstrętna pogoda, która zachęca do spędzenia przynajmniej części dnia pod kołdrą, z laptopem na kolanach. Pewnie wiele z Was nie wychodzi dziś z domu za sprawą tego, co dzieję się za oknem. Chyba czas pogodzić się z tym, że nastała jesień w swojej gorszej odsłonie. To najwyższy czas, aby zacząć ubierać się na cebulkę i przede wszystkim nie dać się przeziębieniom. Zobaczcie moją dzisiejszą propozycję w jesiennych barwach. :)

płaszcz - tutaj (klik)
sweter - tutaj (klik)
bluzka - tutaj (klik)
spodnie - Candy_tm
buty - Velvetbut
naszyjnik - h&m


12 komentarzy:

  1. Fajnie. Podoba mi się takie cebulkowe ubieranie. Kolorystycznie też ciekawie. Nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej świetny zestaw :) najbardziej podoba mi się tunika, buty i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie ;) świetne połączenie kolorów, wzorów i faktur :D Rewelacyjnie wyglądasz w pilotkach ;) Wydaje mi się, że wyszczuplałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ,jesienna stylówka naszyjnik śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się w Twojej stylizacji podoba! Kupuję ją całą ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalnie wyglądasz! Cudowny płaszczyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look ;-) Powiedz mi kochana czy wygodne są te buciki, chcę je kupić, ale mam dylemat, polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. co tu dużo pisać wyglądasz cudownie w każdej wersji:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty robią wrażenie ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetna stylizacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze ślicznie wyglądasz<3 Wszystko u Ciebie jest takie dopracowane i to jest super!!! Masz rację taka pogoda to doskonały pretekst żeby się zagrzebać pod kocykiem;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl